Gå til innhold

rroda xbox - verdi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De på verkstedet sjekker ikke så veldig godt. Det er flere her på forumet som har sendt inn modifiserte konsoller son har fått de igjen fikset. Og hvis de ikke reparerer dem betaler du heller ingenting.

Flere fer på forumet som ikke har fått den tilbake reparert selvom dene modifisert, så det går nok begge veier. Etter det jeg vet koster det 800 å få fikset den på vekrstedet, og prisen for en ny box ligger vel på 1000 kr nå.

Lenke til kommentar

Om den er åpnet skal ikke ha betydning, så lenge du ikke har fiklet med vifter eller strøm.

Hvor har du det i fra?

 

juridisk! Om du åpner lokket, hva har det å si. Man får ikke RROd av å åpne lokket vel?

 

Men har du fiklet med vifter og koblet til ekstra strøm til lys og div kan du være doomed.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar
Flere fer på forumet som ikke har fått den tilbake reparert selvom dene modifisert, så det går nok begge veier. Etter det jeg vet koster det 800 å få fikset den på vekrstedet, og prisen for en ny box ligger vel på 1000 kr nå.

 

MS fikser ikke konsollen for deg for penger. Det er bare hvis garantitiden har gått ut. Hvis den er åpnet og de ikke vil reparere den gjør de det ikke for penger heller.

 

Så det er verdt å prøve.

Lenke til kommentar

Det er også mulighet for å benytte seg av den så smått perverst gode forbrukerkjøpsloven man har her i Norge. I følge den har man 5 år reklamasjonsrett på effekter som er forventet å fungerer over to år. Xbox kom november/desember 2005, husker jeg ikke helt feil. MS kan altså ikke kreve penger for å reparere den, med mindre feilen er forårsaket av bruker og dette kan påvises. :-)

Lenke til kommentar
Det er også mulighet for å benytte seg av den så smått perverst gode forbrukerkjøpsloven man har her i Norge. I følge den har man 5 år reklamasjonsrett på effekter som er forventet å fungerer over to år. Xbox kom november/desember 2005, husker jeg ikke helt feil. MS kan altså ikke kreve penger for å reparere den, med mindre feilen er forårsaket av bruker og dette kan påvises. :-)

Men er det noen som har klart å kreve dette fra MS og faktisk fått det igjenom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...