Gå til innhold

Kul nyhet. fra Tyskland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp.. det skal jeg gjøre.. og ja.. det er en TWKR....Så nå er det ikke sikkert at Haakon kan kjøpe Potten min lenger..hehe..

Skrevet

Dette kan jo bli gøy! Klokk og post en tråd... og ikke glem å legge ut på HWBot, selv ikke galskapen min greier å hindre det i å rase en plass ned fra tid til annen.

Hvilket HK er det du skal slenge den chip'en i, btw? Crpsshair III?

Skrevet

FETT....

Den "defekte" TWKR er syk under kulde,hadde du klart å skaffe Flytende helium (He-268`c) ville allt vært mulig

Jeg vet SF3D og en gjeng med overklokkere er igang med en OC meeting i Finland i helga, de har en handfull TWKR å leke med. DAMN

Lykke til Sturla :grin:

Skrevet
FETT....

Den "defekte" TWKR er syk under kulde,hadde du klart å skaffe Flytende helium (He-268`c) ville allt vært mulig

Jeg vet SF3D og en gjeng med overklokkere er igang med en OC meeting i Finland i helga, de har en handfull TWKR å leke med. DAMN

Lykke til Sturla :grin:

og de har allerede klart 7GHz... på 955, så det blir spennende å se hva "vår egen" Stoolman greier med TWKR :w00t:

Skrevet
TWKR er dårligere enn high leakage 955er.. men men.. 6Ghz 06 er nok mulig. good luck.

Snodig de lager denne serien når de håndplukker enda bedre chips som bare sendes rundt ;) Men virker sånn ja.

Skrevet (endret)
..wow..hva skjer a? Noen har allerede begynt å selge TWKR på EBAY

La inn bud på den i går kveld, bare for å sjekke om jeg hadde tillatelse til å by :p Og den blir nok for dyr, er jeg redd. Tipper den går for $400 elns...

Endret av knopflerbruce
Skrevet

Endelig er "gamle" Stoolman i sitt ess igjen :D

Håper det snart kommer noen resultater som viser Norge har andre enn knopflerbruce som kan AMD overklokking :fun:

Skrevet
..wow..hva skjer a? Noen har allerede begynt å selge TWKR på EBAY

La inn bud på den i går kveld, bare for å sjekke om jeg hadde tillatelse til å by :p Og den blir nok for dyr, er jeg redd. Tipper den går for $400 elns...

Sålangt viser det seg at den går for minst 18750% av mitt tips, budet i skrivende stund på $7500 (!!!). Fortsatt noen dager igjen også. 50k for en CPU.... syke tilstander!

Skrevet

Ser ut som AMD har en finger med i spillet her.

Alle pengene til TWKR som blir solgt i posten vi linker til går visst nok til et ELDRESENTER

Så dette minner om veldedighet, skulle ikke forundre meg om den cpun til slutt havner på 100K bare på grunn av dette.

Skrevet
Ser ut som AMD har en finger med i spillet her.

Alle pengene til TWKR som blir solgt i posten vi linker til går visst nok til et ELDRESENTER

Så dette minner om veldedighet, skulle ikke forundre meg om den cpun til slutt havner på 100K bare på grunn av dette.

Gamlingene får vel hjerteattakk når de ser prisen :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...