Gå til innhold

Reklamen inntar Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halvparten av wallpaperene mine blir borte med nye xbox dash`n. Håper de ikke dekker resten med reklame. :p

 

Å skulle betale 500kr for reklame er virkelig å bli tatt i alle hull.

 

 

Forhåpentligvis blir det bare reklame i undermenyene. (Nytt arcadespill, DLC, HD VIDEO ute NÅ!!!1 Kjøp Kjøp Kjøp)

Lenke til kommentar

Må jeg betale for reklame spørs det om jeg gidder fornye Gold med et første.

Da kan de heller forhåpentlig få mange som velger å avstå, så kanskje de skjønner at når folk betaler for en tjenste, forventer man å slippe slikt tull.

At den liksom ikke skal bli plagsom har ingenting å si, og uansett tror jeg dem egentlig ikke veldig på dette.

Kan MS tjene noen slanter på å trykke det i trynet våres hver gang vi slår på boksen, vil de gjøre det.

Lenke til kommentar
Jeg betalte 3000kr for boxen og 500 kr i året for Live og nå skal de begynne med reklame også? Tjener de ikke nok på X360 så de må begyne med reklame?

 

De prøver jo å tjene så mye de kan, og å innføre slikt er lettere med en låst plattform som x360. Slike firmaer tjener aldri nok, i den forstand at om de tror de kan tjene mer på sikt av å innføre noe, så gjør de det.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Bare det holdes unna dashboardet i det minste. Ikke noe gir et værre inntrykk en reklame der, slik det var i det gamle dashboardet. Elles vet vi jo at det blir reklame i last.fm-klienten som kommer, så jeg rekner med MS vil utvide med reklame i den type "ekstratjenester".

Lenke til kommentar

Jeg personlig har alltid vært en av de som har forsvart Microsofts XBL-avgift. Tjenesten var i lang tid så god at den lett var verdt de usle 50 kronene i måneden. Men etterhvert som utviklingen har stagnert har jeg i større og større grad spurt meg selv: Er dette virkelig verdt pengene? Dette kjente jeg spesielt godt for en lite stund tilbake, da feilene og krasjene på XBL var mange, de ferske og gode onlinespillene få og PS3s PSN-tjeneste kjapt skar vekk på forspranget til Microsoft.

 

At de nå i tillegg innfører reklame, uansett hvor liten den måtte være, gjør at seriøst vurderer boikott. Selv om det kanskje er snakk om små bannere som er skvist ut til sidene høres det bare helt feil ut at en produsent som leverer kun en ikke-overlegen tjeneste mot betaling i tillegg innfører en reklamemodell. Pisspreik!

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke bryr meg nevneverdig om reklame?

Man finner det jo overalt uansett disse dager, og den har aldri hoppet opp og bitt meg i rompa, så dette vil ikke føre til noen "boikott" eller lignende fra min side.

 

Jeg er kanskje fattig, men usle 50 kroner måneden har jeg fortsatt råd til.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Nei, nå for dere faen meg gi dere MS! Jeg har vel prøvd å holde med 360-skuta lenge nå, men når vi skal betale 500kr i året for en helt GRUNNLEGGENDE funksjon, også da måtte få reklame! Hvis dette går igjennom melder jeg meg ut av hele dritten. Gameboy Colour med linkkabel ftw ...

Endret av Submoose
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...