Gå til innhold

Når kommer pc'en min?


Anbefalte innlegg

Hei, har ventet i 7 dager nå på pc'en min, på Bekreftelse mailen min så sto det at alt ville bli på lager i 1. juli. nå ser jeg at alt er på lager, men får jeg en sånn melding på hotmail som sier når de sender pc'en? Eller så må jeg bare vente på at posten kommer på døra mi på kvelden?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du bestilt ferdig pc fra komplett? eller at de bygger den for deg?

 

gjorde nemlig den blemma selv. tok sikkert 2 uker eller noe sånt før den kom. så nemlig at alle de bitene som skulle være i den var på lager når jeg bestilte den, men ingenting skjedde og ringte derfor komplett for å høre hva som skjedde. fikk jeg beskjed om at sånt tok noe tid grunnet at de bygde ufattelige mengder pc hver dag. pluss at de skal sjekke at alt virker osv når de har smekket den i sammen.

Endret av Gsx1000r
Lenke til kommentar

dumm som du er så bestillte du i sommarferien når dei ikkje arbeiar like mange der nede, så derfor må du pårekne meir tid. det samma skjer om ein bestiller under konfirmasjonstider samstundes med alle andre.

Må vera mogleg å kunne vente 2 uker på ein pc som blir testa og testa slik at du skal få ein stabil pc?

Lenke til kommentar

For å svare på spørsmålet ditt: Ja, du får en mail som inneholder sporingsnummer når de sender det du har bestilt.

 

Som du selv sier så ankom varene i dag, så det er ikke noe å stresse med.

Det skal ikke ta to uker før de sender pcen, mulig det var slik for en stund siden da de bygget om hele lageret.

 

Om delene ankommer komplett i dag så sender de det mest sannsynlig i dag eller i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...