Gå til innhold

HTC Magic tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag ble jeg nyfrelst, grunnen var enkel, og oppfordringen er enklere:

 

Finn deg en fet custom rom på xda-forumet, og FLASH TIL DU DØR! :-D

 

 

Det er ikke så vanskelig, bare følg guiden:

 

XDADeveloperWiki - HTC Sapphire (Magic)

 

 

Anbefalte ROM:

 

Cyanogen

 

MyHero - Med Sense

 

 

-Finnes mange flere inne på xda-forumet, velg i vei :-)

Endret av Venesis
Lenke til kommentar
jeg trenger sårt å flashe min på nytt. men orgial version av Sense til Magic skal komme i november så jeg venter på den.

 

Ditto.

Men når det er sagt så kom jeg over en side der dette med en trekant og en telefon inni:

hold ned HOME+OFF så får en opp et bilde der en kan oppdatere via kortet + 2 andre valg.

Men dette funker ikke (får en erro), skal visstnok ha et GoldCard, der er også linket til et program som kun funker i 10min, dette får jeg ikke lastet ned..

 

Er vel bare å vente på en orginal ROM da jeg ikke gidder å herje med noe GoldCard..

Endret av O276
Lenke til kommentar

Deilig med Norsk ROM, når det skal tastes. Takk til Trygve Aaberge som gjorde livet levelig i mellomtiden (Scandinavian Keyboard)

 

BTW.. Jeg kasta bort 300,- på invisble shield. "Shieldene" rundt så ut som en dass etter 3 uker. Responsen på skjermen var langt bedre uten shieldet som dekket den. Jo, det var solid og beskyttende, men telefonen er langt bedre å bruke uten!

 

TEA

Endret av thor_egil
Lenke til kommentar

Kanskje verd å gjøre et forsøk på å lage noe. Det burde jo ikke være så ufyselig komplisert å lage noe alla apndroid, som bare hopper over mms apn'er.

 

Selv har jeg data abonnement, men dama har samme telefon og kunne trengt en apndroid mms edition.

 

Oppdatering: Ser ut som om neste versjon av apndroid får en opsjon for å la MMS være aktiv: http://code.google.com/p/apndroid/

Endret av Mascot68
Lenke til kommentar

Operatøravtale for Asia?

 

Pressemelding fra HTC...

 

 

Making Sense to Magic

HTC Magic users can soon experience HTC Sense on their Magic when a free upgrade is made available in November 2009.

With the upgrade to HTC Sense, users will enjoy a more holistic mobile experience made available by HTC.

Be sure to sign up as a HTC e-Club member to stay informed of the availability of the upgrade and be the one of the first to experience the new Sense.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...