Gå til innhold

HTC Magic tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan forklare meg hva Barcode scanner er til?

 

Tja, scanne diverse ting, CD'er, varer generelt og du kan faktisk laste ned programmer/applikasjoner ved å scanne taget direkte på pc-skjermen..easy peasy :)

 

Et par andre nyttige bruksområder:

- Med en addon i firefox kan du enkelt generere qr-koder av tekst/linker osv som kan scannes til telefonen. (Nyttig for notater, websider, adresser og lignende)

- Du kan enkelt dele kontakter mellom telefoner (trykk meny -> hvis strekkode i contacts, funker ikke med hero-rom

 

Edit: Du har selvsagt mulighet til å søke opp priser på varene du scanner i butikken. (Funker best på elektronikk foreløpig)

Endret av anders iver
Lenke til kommentar

Det er en gadget for gadgetfreaks (hovedsaklig hvertfall). Og man tar ikke bilde, lagrer det og så scanner det. Man scanner ved hjelp av kameraet. I en bedrift jeg vet om så har en av de ansatte laget et program som lager strekkoder til en rekke produkter i forskjellige serier. De sender disse produktene rundt omkring i verden. Når disse produktene står på lageret med strekkode på seg kunne han da scanne koden og få opp hva som var i disse eskene uten å måtte åpne de. Det kan helt sikkert utvikles til å sjekke hvor de skal hen også, så utover gadgetfaktor i butikke kan dette også brukes i jobbsammenheng ;)

Lenke til kommentar

Har ikke fått noe riper ennda og skjermen virker veldig solid, men om uhellet først skulle være ute så vil jeg mye heller kunne ta av en film en å måtte kjøpe ny tlf pga en ripe. Feks at en nøkkel kommer over skjermen e.l. Veldig kjekt at det følger med et etui, som minimerer sjansen for at det skjer noe.

Lenke til kommentar

Jeg mener bestemt at skjermen er av glass. Min test er slik: kjenn på skjermen med en tann, du kjenner godt forskjellen på glass og plast. For såvidt også mellom metall og plast.

 

En annen ting: batterideklselet mitt (baklokket) har fått en ubetydelig skade, kunne tenkt meg å kjøpe nytt, men er det mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...