Gå til innhold

HTC Magic tråden.


Anbefalte innlegg

Hello,

 

Hva gjør jeg galt når jeg følger guiden på XDA, laster ned ROM og booter, og den eneste forskjellen er bakgrunn og plassering av ikon?

 

Skal ikke Hero ROM gi meg 7 startskjermer, Sense, etc. etc.?

 

Gå inn på about phone og les av model number.

Hvilken versjon har du lagt inn?

Vis du eks har lagt inn myhero light så sense lancheren avinstallert og da vil du kun ha standar cupcake homescreen osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hello,

 

Hva gjør jeg galt når jeg følger guiden på XDA, laster ned ROM og booter, og den eneste forskjellen er bakgrunn og plassering av ikon?

 

Skal ikke Hero ROM gi meg 7 startskjermer, Sense, etc. etc.?

 

Gå inn på about phone og les av model number.

Hvilken versjon har du lagt inn?

Vis du eks har lagt inn myhero light så sense lancheren avinstallert og da vil du kun ha standar cupcake homescreen osv.

Hei, takk for svar.

Når jeg går på 'Model number' får jeg ikke opp noe, dessverre. Men det er en HTC Magic, regner med det er 32A, står HTC på baksiden og er kjøpt ny i Norge.

 

Kan noen gi meg link til hvilken versjon jeg skal installere som fungerer? Hadde satt veldig stor pris på det, har prøvd tre stykker fra XDA nå, kun den ene ble installert og her har jeg fortsatt samme startskjerm og alt, eneste forskjell er vel Google Voice og mulighet for å kjøpe applikasjoner.

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar

Hei, takk for svar.

Når jeg går på 'Model number' får jeg ikke opp noe, dessverre. Men det er en HTC Magic, regner med det er 32A, står HTC på baksiden og er kjøpt ny i Norge.

 

Kan noen gi meg link til hvilken versjon jeg skal installere som fungerer? Hadde satt veldig stor pris på det, har prøvd tre stykker fra XDA nå, kun den ene ble installert og her har jeg fortsatt samme startskjerm og alt, eneste forskjell er vel Google Voice og mulighet for å kjøpe applikasjoner.

 

Tusen takk!

 

Du kan bruke myhero: http://www.sendspace.com/file/qh9hpx

Last den ned, legg den inn på sd kortet med navn update.

koble til mobilen og start opp med tilbake og power tasten.

I dos går du til tools mappen (cd) og skriver så fastboot boot (recovery fil navnet).

Når mobilen nå har kommet opp i fastboot så velger du wipe og så update.

Tilslutt velger du reboot og venter lenge på at mobilen starter opp, så skal du ha hero romen. :)

Lenke til kommentar
Du kan bruke myhero: http://www.sendspace.com/file/qh9hpx

Last den ned, legg den inn på sd kortet med navn update.

koble til mobilen og start opp med tilbake og power tasten.

I dos går du til tools mappen (cd) og skriver så fastboot boot (recovery fil navnet).

Når mobilen nå har kommet opp i fastboot så velger du wipe og så update.

Tilslutt velger du reboot og venter lenge på at mobilen starter opp, så skal du ha hero romen. :)

Hei,

 

Takk, men når jeg kjører MyHero fra SD kortet får jeg;

-- Install from sdcard...

Finding update package..

E: Can't mount /de/block/mmblk0p1 (or /dev/block/mmblk0)

(No such file or directory)

E: Can't mount SDCARD:update.zip

Installation aborted.

 

Jeg skal ikke gjøre noe i forkant? Så dersom jeg følger guiden din så skal alt gå smertefritt?

 

 

EDIT: Forsøkte en gang til å da gikk det uten problemer. Da er det kun Market som ikke fungerer, men skal vel klare dette også.

Tusen takk for god hjelp :)

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Jeg mangler æ-ø-å på Phone-tastaturet. Har lest gjennom tråden og sett at dette har vært diskutert tidligere, men disse innleggene begynner jo å bli litt gamle. Fant man ut hvordan man kunne få disse bokstavene inn i tastaturet? Synes det går i tregeste laget med qwerty, selv om jeg har liggende skjerm.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg installerte htc sync her forleden for å oppdatere telefonen. Men når jeg kobler til så finner ikkje programmet telefonen. Det gjør forresten ikkje pc'n heller. Aner ikke hva som gjør det, noen vert borti det samme? har ikke orginale minnekortet da.

Irriterer meg såpass at visakortet snart blir dratt for en hero men er jo for dumt hvis dette er en bagatell :whistle: help me and my visa please

Lenke til kommentar
Du kan installere Scandinavian keyboard fra Market.

 

Det har jeg gjort, men når jeg går inn på Select Input Method under sms-skriving så må jeg jo velge mellom Touch Input (Phone-tastatur) eller Scandinavian keyboard, som er qwerty. Jeg har med andre ord æ-ø-å på qwerty-tastaturet, men ikke på det andre som jeg ønsker å bruke.

Lenke til kommentar

Aha, misforstod hva du mente med Phone-tastaturet. Jeg tror dessverre ikke det finnes noen phone-tastaturet med æ, ø og å, men tror Hero-tastaturet har ganske bra ordbok, så man kan skrive a eller o, så blir den gjort om automatisk. (Har ikke prøvd dette, så vet ikke, og vet ikke hvor man får det)

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Aha, misforstod hva du mente med Phone-tastaturet. Jeg tror dessverre ikke det finnes noen phone-tastaturet med æ, ø og å, men tror Hero-tastaturet har ganske bra ordbok, så man kan skrive a eller o, så blir den gjort om automatisk. (Har ikke prøvd dette, så vet ikke, og vet ikke hvor man får det)

Dette fungerer for noen (utrolig) få ord (ihvertfall med det ROMet jeg kjører)

Endret av Babality
Lenke til kommentar

Har noen spørsmål angående HTC Magic:

 

1. Når jeg syncer Magic'en med Gmail-kontoen dukker ikke opp avtaler jeg har laget i kalenderen med Magic opp på Gmail-kalender, dette er utrolig frustrerende da jeg syncer gmail kalenderen med outlook-kalenderen og. Noen som har noen tips? Det samme gjelder kontaktene, de vil heller ikke synces med gmail kontoen.

 

2. HTC Sync, får ikke syncet min Magic, den finner bare ikke telefonen. Hva skal jeg gjøre her? Finner ingen løsning...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...