Gå til innhold

vurderer salg av pc, pga: mulig kjøp av båt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legg ut en annonse på hele maskinen komplett på finn og se om du får den prisen du vil ha som minimum for maskinen. Får du ikke det har du tapt 25,- kroner på annonsen, men det overlever du nok. Ulempen er jo at PC'en taper seg i verdi for hver dag du venter!

 

Hvorfor skal du selge den? Du satte den jo sammen for 2 uker siden bare. Var det noe feil, eller bare et impulskjøp som gikk ad dundas?

 

-Øivind-

Lenke til kommentar

23 lapper må jo være ca nypris. Hvorfor i alle dager skal noen kjøpe et oppsett av deg, i stedet for å kunne velge og vrake selv hvis det ikke er noe å spare på det?

 

Face it: Som investeringsobjekt er PC dårligere enn både bil og andre elektrovarer. Vil gå så langt som til å påstå at det eneste som er mindre lønnsomt å investere i er fersk kjøttdeig.

Lenke til kommentar

har nok fått tips nok nå :p

 

grunnen til at jeg fikk ideen å TENKE på å selge var fordi jeg var ute i båt med venna mine her om dagen. da fikk jeg VELDIG lyst på båt, men det har gått over nå.

 

PS: skulle jeg solgt hadde jeg ihvertfall bare solgt selve kabinettet med innhold :wee:

Endret av ivr
Lenke til kommentar
Hvorfor kverulere med trådskaper som mer eller mindre har avsluttet tråden?

 

Hvorfor listet du opp alle delene da?

 

Fordi trådskaper fremstår som en retard...

 

Og du var så jævla mye smartere som 14åring? skjønner ikke vitsen med prøve å drite folk mer eu enn nødvendig!! Han skjønte at han ikke fikk det han ville og beholder pc:n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...