gnaling94 Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 (endret) Nå har vel jeg kanskje en av de mest utbredte musikksmakene, og for så vidt ganske mye musikk til å bare være fjorten, men jeg elsker musikk. Et band jeg liker svært godt er The Fray. Jeg lurte på om noen kunne ha nevnt et eller to band som ligner på The Fray, eller som spiller samme musikken? Også er det en sang som jeg hører på ganske mye for tiden, og det er ! Hvis noen vet om sanger som er lik den, give me a heads up! Endret 25. juni 2009 av gnaling94
:utakt Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Prøver et par låter: Thirteen Senses - Into the Fire Blackfield - Blackfield Spock's Beard - Ghosts of Autumn Koselig musikk alle fire.
paalwa Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Noen som vet hva melodien som er brukt i Touren Fra Luften heter?
Cuneax Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 (endret) Det må du strengt talt spørre om i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Endret 11. juli 2009 av Cuneax
TheMartine Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Fant bare en kort utgave av denne, men den er temmelig flott likevel: Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Ben Folds spiller vel generelt piano i alle sangene sine, by the way. Edit: Feil link. Endret 11. juli 2009 av TheMartine
gnaling94 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Skrevet 20. juli 2009 Fant bare en kort utgave av denne, men den er temmelig flott likevel: Se filmen hos Youtube Den sangen er rett og slett nydelig. Helt siden jeg hørte den i en episode av The Shield har jeg vært forelsket
knottsau Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Watch me bleed med Scary Kids Scaring Kids er en utrolig fin pianolåt. Se filmen hos Youtube
Gjest member-101642 Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Ah, piano er et fantastisk instrument. Se filmen hos Youtube
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå