Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvor dukker eksamenskarakteren opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Hvor er det vi får vite eksamenskarakterene? Kommer det på Skolearena (for de som bruker it's.) eller må vi logge oss på Udir for å se karakteren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva? Står det ikke på vitnemål/karakterutskrift? :p

Jo det skal den sikker gjøre. Men jeg lurer på hvor den kommer i tillegg til vitnemål. Klarer ikke vente til kvelden. Når vi har vitnemålsutdeling.

Skrevet

Vitnemålet for vi utsendt etter skoleslutt en gang. Standpunkt karakterene kommer på skolearena imorgen. Eksamenskarakteren i skriftlig får vi ikke vite før vi får vitnemålet i posten.

Skrevet

Hmm. Slik jeg har fått vite det så får vi utdelt vitnemål i morgen ettersom festen heter "Vitnemålsutdeling". Hvordan ledelsen har valgt å gjøre dette varierer selvsagt fra skole til skole.

Men i hvertfall så har standpunkt karakterene våres vært ute på Skole Arena i en uke nå.

Men jeg regner med at eksamenskarakteren kommer til å være på vitnemålet imorgen :)

Skrevet
Vitnemålet for vi utsendt etter skoleslutt en gang. Standpunkt karakterene kommer på skolearena imorgen. Eksamenskarakteren i skriftlig får vi ikke vite før vi får vitnemålet i posten.

har hatt mine standpunkt karakterer siden den 5 juni og fikk eksamenskarakteren idag på fronter. var muntlig eksamen da så den viste jeg fra før.

Skrevet
Fikk vite karakteren via itslearning i går

Fikk du den tilsendt på beskjed eller lå den på en eller annen plass ?

Skrevet

På min skole blir eksamenskarakterene hengt opp i morgen. Trenger å ha eksaminandnummeret. Jeg skal gå å se. Klarer ikke å vente til jeg får det i posten. :)

Skrevet
Fikk vite karakteren via itslearning i går

Fikk du den tilsendt på beskjed eller lå den på en eller annen plass ?

Fikk en melding fra faglæreren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...