Gå til innhold

Rektor knuser fotball-lærers cupdrøm


Kaare_Jay

Anbefalte innlegg

"Ull/Kisas Ståle Rønningen skulle til Ullevaal for å møte Martin Andresens VIF i 3. runde i cupen, men får ikke lov av rektor på skolen han jobber.

 

2. divisjonslaget Ull/Kisa imponerte og slo ut Sandefjord i 2. runde av cupen. Nå venter Vålerenga på Ullevaal på onsdag.

 

Ull/Kisas strateg Ståle Rønningen har havnet i en temmelig spesiell situasjon før kampen. Rønningen, som er lærer, får ikke være med til landslagsarenaen på grunn av en avslutningsfest på skolen."

 

Resten av artikkelen: http://msn.tv2sporten.no/fotball/article2776132.ece

 

Dette er jo helt vilt!!! Som Ull/Kisa fan så har jeg gledet meg til denne kampen helt siden jeg fikk vite at Kisa hadde trukket VIF. Det å få spille på Ullevål betyr ekstremt mye for oss som heier på lag i de lavere divisjoner, og at vi da må klare oss uten en viktig spiller fodi en idiot av et kvinnemenneske nekter han å spille er helt absurd. Ja, jeg vet at det står i arbeidskontrakten til Ståle at han må være med avsluttningsfesten, men HALLO????

 

Derfor oppfordrer jeg alle til å sende en henvendelse til rektoren om hvor håpløs denne situasjonen er, og at hun bør endre sin besluttning.

 

Henvendelser kan sendes ved gå inn Her

 

 

Kaare_Jay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...