Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt 19, kjeder livet ut av meg! Hva er meningen med livet?


Anbefalte innlegg

Hei

 

 

 

Jeg er en gutt på 19 år som kjeder livet ut av seg, Er rett å slett

lei av livet .. Tenker på hverdag hva er meningen med livet liksom ..

 

Våkner,jobber,kommer hjem, spiller litt,leser "alle" nyhetene,

ser på tv,også sover igjen..

 

KJEDELIG ! hver eneste dag!

 

 

Har lyst til å gjøre noe vilt og "galskap".. noe som gir meningen med livet liksom ..

 

 

Noe jeg kan finne på hver eneste dag...

 

Og jeg kommer til å ta det seriøst det dere kommer til å skrive ..(ikke noe bullshit)

 

Noen som kan hjelpe meg . :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er nå ikke jeg noen ekspert på dette området men jeg kan jo prøve å komme med noen tips :)

 

Skaff deg en kjæreste, livet får plutselig en mening da :)

Skaff deg en hobby du syns er gøy.

Eks: Sport, Airsoft, paintball osv, mulighetene er mange.

 

 

Alt i alt, vær sossial! :)

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar

Jeg har aldri reist noe sted i hele mitt liv (utenom handle turer til sverige)

Tenker å reise til Spania ..Har hørt det er veldig fint der.

 

Foreldra mine er ikke noe særlig glad i å reise i det hele tatt..

 

 

 

Å få seg Hobby ..mhm, Der har jeg noe å tenke på..

 

 

Få seg en kjæreste er det noe jeg jobber med..

 

Å være sossial, er jeg veldig usossial !! Jeg gidder ikke å bli med vennene mine

noe steder når de ber meg om å bli med f.eks utesteder

 

Gidder ikke å gå ut med kollegene eller, da kommer det liksom hva er meningen med livet igjen..

Endret av Sultana007
Lenke til kommentar

Du skal vite at du ikke seiler alene. Om du har MSN og har lyst til å snakke med en likesinnet, kan du sende meg en PM, så skal du få MSN-addressen min. Vi trenger ikke prate så mye heller, for øvrig. Bare vær deg selv, si/skriv hva du vil, gjør hva du vil, send meg bilder av albuen din eller andre edlere kroppsdeler. Du får ditt eget lille fristed hos meg. Anyways, hit me back om du er interessert i å diskutere og filosofere over livet, snuble over en slags løsning for livet ditt.

Lenke til kommentar

Meningen med livet for meg å er å stikke ut klokka 3-4 på natta, klatre oppå noe, og se på månen.

 

Gjerne med musikk som betyr noe spesielt for deg.

 

Jeg pleier å gjøre det, selv om jeg har en forferdelig skoledag foran meg den natta.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Å være sossial, er jeg veldig usossial !! Jeg gidder ikke å bli med vennene mine

noe steder når de ber meg om å bli med f.eks utesteder

 

Gidder ikke å gå ut med kollegene eller, da kommer det liksom hva er meningen med livet igjen..

 

Men hvorfor i helvete gidder du ikke det? Hva har du å tape? Hvis du sier nei rett og slett fordi du ikke gidder, kan du bare skylde på deg selv fordi du har det kjedelig. Greia med livet er at du må ikke forvente å få, du må ta!

 

Skaff deg en hobby, et eller annet som gir deg litt kick, noe du prøver en gang og finner at du har skikkelig lyst til å gjøre, f. eks. klatring, kampsport, dykking, hva faen du vil. Vær sammen med venner og kolleger, dra på kino, bowling, spill fotball sammen en kveld, ha noen kvelder med venner hvor dere ser film, spiller poker etc. Det er jo så mye du kan gjøre!

 

Vi har en del ville forumfester hos MSg. Det kommer til nye brukere hele tiden. Kanskje det kunne vært en måte å sosialisere seg på? Mange av oss har blitt en ganske sammensveiset gjeng.

 

Forumtreffene hos Mathias er det ultimate krydderet i hverdagen :wee:

Lenke til kommentar
Har lyst til å gjøre noe vilt og "galskap".. noe som gir meningen med livet liksom ..

 

Start med en kul adrenalinfylt sport. Slike ting pleier å røske godt opp i en monoton og trist tilværelse.

Freeridesykling kanskje?

Eller ski/snowboard om vinteren?

Finnes mange andre alternativer også.

Lenke til kommentar
Å være sossial, er jeg veldig usossial !! Jeg gidder ikke å bli med vennene mine

noe steder når de ber meg om å bli med f.eks utesteder

 

Gidder ikke å gå ut med kollegene eller, da kommer det liksom hva er meningen med livet igjen..

Der har du problemet ditt.

 

Vær mer med vennene dine. Og om du syns de er kjipe, så bruk de for å møte nye venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...