Mr. Hermonella Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 WTF???!! Jeg leser bedre når det er skrevet slik:S
HauksA Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Da har nok du den ekstremt sjeldne sykdommen at øyenene er i feil hull
Carlgutt Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Er ikke dette litt vell old da? Mener at det har vært en sånn på englesk i evigheter? Uansett så er det ganske kult. Edit: Kydulodtdngapinapg Noen som knekker den? Det ordet der står ikke i ordboka i hvert fall Hehe, vel fant et det i clue 7.3 det står vistnok for koagulantdypping, hva nå enn det betyr...
JarlG Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Vil tippe det, i og med at trådstartar er (påstår å vere?) det. Han ville ikkje lagd tråden dersom han ikkje hadde merka fenomenet sjølv. For øvrig så synas eg fenomenet er verkeleg stilig, men nokon ord kan bli vanskeleg.
MrLee Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Og jeg som forventet en eller annen syk konspirasjonsteori ang. bokstavenes rekkefølge i alfabetet.. jaja
V5R1X Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 miklttliasnsaubeplelojn... litt verre med lengre ord ja... men nå består vel lengre ord av flere ord som er sammensatt uansett så... multiplikasjonstabellen
HauksA Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Denne er litt vill; boeeltoslldkrrgeeessuodonk blodglukosesensorelektrode (en liten "pinne" diabetikere drypper blodet sitt på for å måle sukkerinnholdet i blodet)
djgudleif Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 (endret) Haha, sykt ord. Husker at pappan til kameraten min hadde printa ut dette, og viste det til oss før vi skulle stikke til skolen. 6-7 år siden. Jaja! Kan jo ikke regne med at alle har hengt på nettet hele livet. Endret 14. juni 2009 av ikkespisgress
Ostepølsa Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Vil tippe det, i og med at trådstartar er (påstår å vere?) det. Han ville ikkje lagd tråden dersom han ikkje hadde merka fenomenet sjølv. Neppe, er ganske typisk han å poste slike "nye" oppdagelser samt andre påfunn :F But hey, er alltid morsomt :----)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå