Gå til innhold

Futurama - Sesong 6+ (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hmm...var forgje episode sesongens siste?

Det er 13 episoder i denne sesongen, men de har bestemt å vente, og dermed vil ikke neste episode bli vist før 21 november(skal vistnok være en jule episode)

Endret av slipten
Skrevet

futurama er konge bra.

jeg klarer ikke å sette en favoritt character fordi de alle har sine så kule sider men bender er jo den som jeg heller mest mot

(måtte ha i mine innlegg) :p

Skrevet

futurama er konge bra.

jeg klarer ikke å sette en favoritt character fordi de alle har sine så kule sider men bender er jo den som jeg heller mest mot

(måtte ha i mine innlegg) :p

Men favoritt vil jeg si er DR.Zoyberg episoder får et lite ekstra når han er med i "hovedrollene" :)

Skrevet

Zoidberg er en fantastisk karakter, men vil ikke si at episodene han får hovedrollen i er så fantastiske. "Thats Lobstertainment", "A Taste of Freedom" og "Why Must I Be A Crustecean In Love" er ikke de beste episodene.

"Woop woop woop woop!" "Awwww..."

Skrevet

Zoidberg er en fantastisk karakter, men vil ikke si at episodene han får hovedrollen i er så fantastiske. "Thats Lobstertainment", "A Taste of Freedom" og "Why Must I Be A Crustecean In Love" er ikke de beste episodene.

"Woop woop woop woop!" "Awwww..."

Nei men enig der men må han må være med i episoden om du skjønner :)ikke bare ha en scene du ser hodet hans stikker opp fra en søppel kasse og sier woop woop woop :p

• 1 måned senere...
Skrevet

Nei, så vidt jeg vet er det full sesong med minst 20 episoder. Siden pausen ikke er over enda, har de antakeligvis ikke lagt ut info om resten av sesongen enda. Kommer nok etterhvert.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...