Gå til innhold

Førsteinntrykk: HTC Magic


Anbefalte innlegg

Nå er jeg på vei til å løse et par problemer, litt takket være android-tråden, og litt xda-developers.

 

Scandinavian keyboard virker ikke hvis man har HTC sitt keyboard istedet for google sitt. Jeg har tenkt å prøve å fikse det på min nå (flashet en annen rom enn standard vodafone, og da funket det ikke lengre hos meg heller). Hvis jeg bare får lastet ned riktig fil nå, så burde det virke.

 

Det virker som om man må velge mellom å ha HTCs keyboard som har compact qwerty, eller googles som ikke har compact qwerty, men lar oss bruke scandinavian keyboard. Jeg velger det siste :)

 

Jeg har ellers fått lagt inn bluex fileshare, som lot meg sende et bilde via bluetooth til pc-en min. Jeg får dog ikke til å motta hverken fra pc-en eller nokia n82en min, men det er visst kanskje mulig å fikse, hvis jeg bare får tak i en hexeditor og skjønner bæra av det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La inn dette jeg også nå. Det var et ganske greit tastatur egentlig. Litt irriterende bare at man ikke kan legge til egne ord i det enda? :p

Er ikke helt sikker på hvem jeg skal bruke av det eller compact qwerty. Vi får se med tiden, tror det blir compact etterhvert gitt, lettere å bruke med 1 hånd.

 

Men forresten, finnes det en måte jeg kan få Sweeter Home og dxTop på min selvom jeg er i norge og ikke får tilgang til paid apps. Jeg brenner virkelig for å "customise" tlf min litt mer :p

Også lurte jeg på om det var en app som lot meg ha passord på SMS og noen av mappene i Gallery. Det kunne vært kjekt :) Hvertfall på valgte "threads" i SMS mappa/stedet.

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar

Oki, takker, noen som vet åssen det er å "roote" tlf slik at man kan innstallere themes? Er det ekstremt risky liksom? Jeg har drivi en del med customization av psp, hadde heldigvis aldri noen problemer der. Men det var en del styr i starten husker jeg.

Tenkte kanskje det var noen her med litt ærfaring når det gjelder Android :)

 

Hehe, ser jeg må "roote" tlf for å få paid apps også ^^

Da er det bare å sette igang :p

Leter etter en grei guide å følge for å få rootet min HTC Magic, mye jeg trenger å bli mer sikker på tror jeg. Noen som vet om en kjekk guide eller?

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar
Hei :) kan noen svare på hvordan lyden er på telefonen. Leste på amobil testen den var veldig lav. gjelder dette med eget headsett også? vil ha, vil ha.. men er litt kresen på lyd.. så fint om noen kan svare.

 

 

Jeg prøvde den i butikk. Har ikke prøvd hansfreehøyttaleren, eller hodetelefoner. Men jeg prøvde ringetonene, og de var ikke høyere enn de måtte være.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...