Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

straff for og kle seg ut og skremme turister?


uskyldig212

Anbefalte innlegg

det er en hule i nærheten av hvor eg bor som brukes som en turistatraksjon.

kommer ganske mange turister der. og arrangsjørene forteller historie om

grotten og de " mystiske" skapningene som bor inni der.

 

så eg har veldig lyst og vedde med en venn om at en av oss kler seg ut og hopper og løper rundt i hulen mens det er turister der .

men siden ingen av oss vill komme i problemer med polti. så vil eg forsikre meg om at det ikke blir nor alvorlig sak .

 

så håper noen her kan fortelle meg konsekvensene av dene "spøken" .

eg vett ikke hvem som eier hulen. og turistene går ikke in i hulen. bare står i ingangen og tar bilder .

 

takker for svar !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta det opp på video og legg det på youtube.

Husk å få de involvertes tillatelse, hvis ikke må du sladde ansiktene deres.

 

 

Medmindre disse menneskene kommer fra Langtbakistan, tror jeg ikke de blir skremt av ungdom med rare kostymer. Dagens mennesker tror ikke på tusser og troll.

 

En annen ting dere kan gjøre er å sette inn en kassettspiller som spiller skumle lyder.

Lenke til kommentar
Hvis det er eldre personer som er med og ser på disse hulene kan de i verste fall få hjerteattakk og dø, og vips så har du blitt morder. Det vil få konsekvenser, uansett hvor uskyldig spøken var ment å være.

 

Og hvor hjemler du at "det vil få konsekvenser"? Om noen dør av en slik rampestrek (som dette er), tror jeg det snør i helvete før du blir dømt for mord. Tror ikke engang påtalemyndighetene vil ta ut siktelse.

 

Langt i fra en påregnelig følge av handlingen at noen skal dø av noe slikt, og "siktede" vil gå fri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...