Gå til innhold

Dagens hip-hop mer og mer om sex?


Anbefalte innlegg

satt nettop og hørte på "the voice" i 2 timer i bilen og eg hørte ikke en sang som ikke handla om sex. .

er det bare meg? eller er det virkelig sån? at alle nyere hip-hop sanger handler bare om sex og driking?

 

med hip-hop mener eg artister som . justin timberlake. 50-cent. lady gaga ( som er helt ekstrem ( i wanna take a ride on you disco stick) skrude nesten av radioen)

og eg mener ikke at det er dårlig musik . men vil bare vite om det bare er meg som reagere litt ^^

 

+ det er altid like artig og høre andre sine menninger :)

 

takker for svar !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hip-hop var bedre da det var undergrunn og faktisk ville noe. På den tiden hvor sjangeren hadde ambisjoner, og tekster om sosial-problematikk, diskriminering osv.

 

Jeg skjønner ikke hvem som orker å lytte til niggas, bitches, hoes, dollahz, 22" rimz osv..

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=kPlXf6KXtIo

http://www.youtube.com/watch?v=LijAxy7N-6g

http://www.youtube.com/watch?v=JfPYOK6iSWU

 

Wyclef(flyktning selv), Nas, Kanye West, Akon(flykting selv) er ihvertfall noen av de mest kjent hip hop folk som jeg kommer på nå i farten som er meget samfunnsengasjerte og har låter og tekster som passer i den sjangeren dere spør etter. Men sant skal sies så har de noen partylåter au.

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar

Å si at all Hip-Hop er slik blir for drøyt... er som å si at all Rock/Metal folk er angstfylte, selvskadende tenåringer som klynker over hvor mørkt livet er.

 

Nei, skyld på plateselskapene og media for å ha et fantastisk tunnelsyn og bare promotere i hjel alt det mølet som fjortenårige jenter vil ha.

Lenke til kommentar

Ditt innlegg kan ikke klassifiseres som saklig. Det ligger nærmere det vi kaller trolling. Vi ønsker ikke å besudle vårt flotte forum med dritt, som ditt innlegg jo er.

 

Dette er forøvrig støymusikk:

 

 

Jeg syns ikke det likner så mye på hiphop.

Endret av Cuneax
Lenke til kommentar

For å begrunne utsagnet i min tidligere post: For det meste handler dagens hip-hop om hvor digg det er å ta seg en joint, hvor mange "horer" man eier, sikkert om konebanking, å drepe purker, hvor mye man er blitt skutt på, og hvor mange man har skutt. Med andre ord, det jeg kaller dritt, og jeg vil ikke at mitt stereoanlegg skal spille slikt.

Lenke til kommentar
satt nettop og hørte på "the voice" i 2 timer i bilen og eg hørte ikke en sang som ikke handla om sex. .

er det bare meg? eller er det virkelig sån? at alle nyere hip-hop sanger handler bare om sex og driking?

 

med hip-hop mener eg artister som . justin timberlake. 50-cent. lady gaga ( som er helt ekstrem ( i wanna take a ride on you disco stick) skrude nesten av radioen)

og eg mener ikke at det er dårlig musik . men vil bare vite om det bare er meg som reagere litt ^^

 

+ det er altid like artig og høre andre sine menninger :)

 

takker for svar !

 

justin timberlake er ikke hip hop!

50 cent er dårlig hip hop. bedre kjent som ganster rap.

Lady gaga er ihvertfall ikke hip hop.

 

the voice sender så å si mest RnB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...