Gå til innhold

Corsair lanserer kabinett


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC
"Removable CPU backplate panel for easy heatsink installation." Genialt!

Det har da alle kabinettene jeg har... skjønte ikke derfor helt hva som var så "genialt"

Det er snakk om denne løsningen:

Ah... ser ikke helt den store nytta, men alltid kjekt at noen finner på noe nytt.

Jeg hadde tatt ut hk med brett uansett ved CPU/Kjøler bytte. Luka gjør vel at du antagelig slipper å løsne hk'et fra brettet, så litt praktisk var den jo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stilrent og pent kabinett. Tror nok jeg må ha et sånt (hvis man får det uten vindu).

 

Etter å ha lest gjennom tråden på XtremeSystems, så virker det som om Corsair senere kommer til å tilby en helt vanlig dør (kanskje med noe støydempende også?) senere.

Lenke til kommentar
Så da veldig Lian-Li'ish ut...

 

Enig i den... og det er jo en bra ting. Stillfullt var det ialtfall. :)

 

Jeg kan ikke se noen måte at "Det så veldig Lian-Li'ish ut" kan være negativt! :)

 

Og må si at det var et veldig pent kabinett! Jeg ble litt veldig klar for å bytte ut mitt P182. Meeen, det står en god del andre ting på planen før det skjer (TV, tilbake betaling av midlertidlige lån...)

Lenke til kommentar

hadde dette vært ute for 2 måneder siden hadde jeg nok kjøpt dette istedenfor Antec P182 ja. Så veldig bra ut, likte spesielt de hot-swap mulighetene.

 

Men, hvordan er det med plass til store skjermkort, som f.eks. GeForce 285? Jeg måtte ta ut den ene hdd-brønnen i mitt P182 kabinett for å få plass til skjermkortet... Og et Antec Sonata Plus 550 som jeg har var det absolutt ingen som helst måte å få plass til et GeForce 285 i.

Lenke til kommentar
"Removable CPU backplate panel for easy heatsink installation." Genialt!

Det har da alle kabinettene jeg har... skjønte ikke derfor helt hva som var så "genialt"

Det er snakk om denne løsningen:

Ah... ser ikke helt den store nytta, men alltid kjekt at noen finner på noe nytt.

Jeg hadde tatt ut hk med brett uansett ved CPU/Kjøler bytte. Luka gjør vel at du antagelig slipper å løsne hk'et fra brettet, så litt praktisk var den jo.

Ser ikke helt vitsen egentlig, men for de som er late er det jo greit. Er alltid gøy å skru ut pc deler.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
hadde dette vært ute for 2 måneder siden hadde jeg nok kjøpt dette istedenfor Antec P182 ja. Så veldig bra ut, likte spesielt de hot-swap mulighetene.

 

Men, hvordan er det med plass til store skjermkort, som f.eks. GeForce 285? Jeg måtte ta ut den ene hdd-brønnen i mitt P182 kabinett for å få plass til skjermkortet... Og et Antec Sonata Plus 550 som jeg har var det absolutt ingen som helst måte å få plass til et GeForce 285 i.

 

Antec P182 er et miditower. Dette er et fulltower.

 

Jeg kan aldri tro at store skjermkort skal bli noe problem i dette kabinettet.

 

800D er hele 10cm dypere, ca 9cm høyere og nesten 2cm bredere enn Antec P182. Mao, null problemer med store kjølere eller gigantiske skjermkort.

 

Her ser du bilde av kabinettet med et GTX 280-kort installert.

Obsidian_43001.jpg

Endret av SilentNET
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...