Gå til innhold

Den store Monkey Island tråden! :Spinner Cay 20. AUG

Anbefalte innlegg

Skrevet
ps3 kan håndtere usb-kaffetraktere. det er dog ikke spesielt integrert i spill.

Kan vanskelig tenkte meg at det å integrere mus mot spill på PS3 kan være vanskeligere enn det var på PS1... Jeg spilte da spill med mus allerede på PS1, så integreringen kan ikke være all verden å få til. Det eneste er at jeg gidder ikke kjøpe meg en pc for å spille monkey island. Jeg liker nostaligen med gamle spill, men jeg mener at det er enklere for meg å spille det på PS3'en... mindre styr for meg rett og slett.. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

Har lyst til å bli flinkere til å tegne, så jeg kan lage et eget point and click spill i flash xD

En remake av MI3 hadde også vært konge.

Endret av Slettet+9871234
Skrevet
Har lyst til å bli flinkere til å tegne, så jeg kan lage et eget point and click spill i flash xD

MI3!!? Det er jo det spillet som de andre burde vært laget likt.

Skrevet

MI3!!? Det er jo det spillet som de andre burde vært laget likt.

De burde lage 3d remake av mi3 ja..... NEI

Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

Jeg mente ikke en 3D versjon av MI3, men en oppdatert 2D versjon så det ser litt mer ut som Runaway serien.

runaway2.jpg

Endret av Slettet+9871234
Skrevet

Blandede følelser for Telltale episodene ja...

MI4 var en skuff av de helt store... det er ett spill som bare ble spilt igjennom i fall Lucasarts skulle komme på bedre tanker å utgi MI5 i MI3 grafikk eller lignende..

Derimot er jeg i ekstase over at MI1 kommer i oppdatert utgave... håper de gjør dette med MI2 også. Det er ett sikkert kjøp.

Skrevet
Derimot er jeg i ekstase over at MI1 kommer i oppdatert utgave... håper de gjør dette med MI2 også. Det er ett sikkert kjøp.

Enig! Gleder meg helt vilt til å høre voice-actinga de har lagt til. :D

Skrevet

Alle previewene til ToMI jeg har lest har vert ekstremt positive.. Dette lover bra!! =)

Jeg tror vi skal legge skeptisismen til side, og glede oss for at et av de mest ikonifiserte spillefranchisene er tilbake i storform! =)

Skrevet (endret)
Alle previewene til ToMI jeg har lest har vert ekstremt positive.. Dette lover bra!! =)

Jeg tror vi skal legge skeptisismen til side, og glede oss for at et av de mest ikonifiserte spillefranchisene er tilbake i storform! =)

Er det point n' click... så er det kjøp...

Er det jalla tastaturstyring a'la MI4, så døde serien etter MI3 for min del og jeg kjøper kun remaken... som jeg forøvrig gleder meg helt rått til og håper på tilsvarende remake av MI2...

Noen som har funnet ut når remaken blir utgitt forresten?

Annet enn sommeren 2009...

Endret av Griffin
Skrevet

Jeg leste et sted at de siktet seg inn rett før releasedatoen til Tales of MI..

De ville gjøre dette for å å få nye spillere interresert i serien. :)

Ingenting er bestemt med kontrollene ennå.

Det som har blitt vist frem på E3 er en kombinasjon mellom tastaturstyring og point'n click;

Dvs at du styrer figuren rundt med tastaturpilene, og bruker musa til å peke på hva han skal interacte med.

Dette er samme kontroll-formulaen de bruker i Telltales andre pågående adventurespill serie; Wallace and Gromit, og jeg må si at det fungerer meget godt! =) Funker spesielt bra når du skal styre figurene i et trangt cinematisk scenestykke.

Tingen er at det er mange fans som har klaget på dette i Telltale forumene, og det kan se ut som at det blir lagt som en opsjon, der man kan velge mellom begge kontrollsystemer.

Men som sagt er ingenting bestemt ennå.

Telltale er veldig innovative blitt må jeg si! :)

All hail

Skrevet
Jeg leste et sted at de siktet seg inn rett før releasedatoen til Tales of MI..

De ville gjøre dette for å å få nye spillere interresert i serien. :)

Ingenting er bestemt med kontrollene ennå.

Det som har blitt vist frem på E3 er en kombinasjon mellom tastaturstyring og point'n click;

Dvs at du styrer figuren rundt med tastaturpilene, og bruker musa til å peke på hva han skal interacte med.

Dette er samme kontroll-formulaen de bruker i Telltales andre pågående adventurespill serie; Wallace and Gromit, og jeg må si at det fungerer meget godt! =) Funker spesielt bra når du skal styre figurene i et trangt cinematisk scenestykke.

Tingen er at det er mange fans som har klaget på dette i Telltale forumene, og det kan se ut som at det blir lagt som en opsjon, der man kan velge mellom begge kontrollsystemer.

Men som sagt er ingenting bestemt ennå.

Telltale er veldig innovative blitt må jeg si! :)

All hail

Gleder meg ENORMT. håper bare de gjør som folk sier, og gir ett rent point and click ption. var litt "stuck" mange steder i MI4 :(.

Trodde en liten stund at MI1 remaken kun var til Xbox. lettet pust i bakken nå :)

Skrevet
Må bare dobbelpåpeke at det IKKE blir samme styring som MI4.

:D glad glad glad!!!

nærer seg nå. skal skaffe en countdown :) applet til vista :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...