Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor viktig er utseende?


Anbefalte innlegg

I mine forhold har jeg ofte opplevd at guttene jeg har vært sammen med har vært urovekkende opptatt av utseendet mitt. Og jeg er ikke blant de peneste her i verden. Det har vært sånn at jeg føler at de ikke er så interessert i å bli kjent med meg, som om det ikke har noe å si hvordan jeg er når jeg ser ut som jeg gjør. Jeg er verken dum eller grunn, så jeg har jo et ønske om å kommunisere andre egenskaper enn utseendet mitt med evt. kjærester.

 

Bryr gutter <18 seg virkelig ikke om noe annet enn utseende? Gutter, er dere fornøyde så lenge dere bare får ei fin dame?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er under 18, men kan vel gi mitt synspunkt :)

 

Det er ingen hemmelighet at utseende er viktig, og noe vi bryr oss veldig om. Allikevel mener jeg at 90% av alle jenter kan se rimelig bra ut med litt selvpleie. Altså, lite kviser, trene og holde seg i form, ikke røyke eller snuse (min personlige mening. Turn-off deluxe), og lignende.

 

Men det er ikke bare utseende som gjelder. Jeg ville aldri ha vært sammen med en dritdigg babe som bare var bitchy. Har man ikke utseende ordentlig på plass, kan man fortsatt tjene mye på å alltid smile og være glad og positiv, unngå barnslig drama og å være åpen for nye muligheter og nye mennesker :)

 

//Blarcky

 

Og en ting til: si takk når en annen, gutt eller jente, komplimenterer deg. Jeg sa til en jente i klassen: "Så fin du er på håret i dag!" og hun svarer: "Nei, det ser jo ikke bra ut"

Hun er stort sett en blid og hyggelig jente, men den kommentaren syntes jeg bare var frekk :ermm:

Endret av Blarcky
Lenke til kommentar

Jeg forstår problemstillingen din, men svaret mitt er nok veldig mye det samme som Blacky sitt svar. At man ser bra ut er selvfølgelig et pluss, men det er først når man har blitt godt kjent at ting utvikler seg til forhold, og da teller personlighet mye mer en utseende for min del. Men for førsteintrykk har utseende veldig mye å si, det er ingen hemmelighet, men så lenge man har utstråling, og er blid og imøtekommende, så bør det ikke være noe problem.

 

Men alle er forskjellige, man har noen som kun går etter utseende, får seg, og stikker etter noen uker igjen.

Lenke til kommentar

Okei ;)

 

Men man vinner jo ikke alltid. Tar man den smarteste av de pene - er du garantert en pen en. Tar du den peneste av de smarte, er du garantert en smart en, men ikke nødvendigvis en veldig pen en.

 

Edit: så det kommer ann på hva man er ute etter.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Uansett, det jeg lurer på er ikke om dere vil vært sammen med en idiot så lenge hun var deilig. Det jeg lurer på er om dere synes utseendet til kjæresten er det mest interessante ved henne?

Jeg hadde (og har) holdt på med en jente som ikke var smart. Jeg hadde ikke vært sammen med henne nå i disse dager, rett og slett fordi jeg setter begrepet kjæreste litt høyere nå enn jeg gjorde før. Etterhvert får man ligge med jenter uten å være sammen med dem, og da slipper man å tenke på annet enn utseendet.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke vært sammen med en idiot som var pen, selvfølgelig ikke. Og om utseendet er det mest interessante ved en jente kommer litt ann på, egentlig. Om hun har en personlighet som jeg kommer veldig godt overens, så vil den være mer interessang enn utseendet, i de fleste tilfeller. Men om kemien ikke er så god med en jeg synes ser veldig bra ut, vil utseendet være det mest interessante.

 

Om du skjønner? ;p

 

Vanskelig å gi et konkret svar, men i de fleste tilfeller: Nei, det er ikke det mest interessante.

 

EDIT: Dorian og jvc sa min mening før meg.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Uansett, det jeg lurer på er ikke om dere vil vært sammen med en idiot så lenge hun var deilig. Det jeg lurer på er om dere synes utseendet til kjæresten er det mest interessante ved henne?

 

Nå har ikke jeg kjæreste, men per nå syntes jeg at utseendet er det mest interessante ved jenter. Men kan aldri tenke meg at det ville vært sånn i et lengrevarig forhold :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...