Gå til innhold

Junifest 2009 - Ratleto - Ta bilde hver dag


Anbefalte innlegg

... 1/400 sek etter solnedgang ...

Uslåelig presisjon! :D

 

Ok da. Den var faktisk litt dårlig formulert. :D

 

Takk for en fin fest. Synes du har fått til mye fint, men skulle gjerne hatt det bollebildet litt mindre livaktig, her må det nattmat til ... Uttrykket i det siste bildet er ubetalelig.

 

Halve poenget med dagens bilde var uttrykket. :)

 

Husk ekstra-delen jeg kjører, folkens! Det er etter midnatt allerede, så det er 1. juli nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mye pent som det sagt. Og kun to frikort - det er også bra.Overhode ikke kamera fremme i det hele tatt i de to dagene ? Eller bare så elendig resultat at du ikke vil vise frem noe?

 

Til deg og andre som syntes jeg har tatt "mye pent" e.l. : Takk. :)

 

Kameraet var ikke fremme overhodet de to dagene jeg brukte frikortene. Husker at den ene dagen hadde jeg bare ikke tid.

Lenke til kommentar
Takk for en fin juni tur og gratulerer med evenementet i august.

PS1 - blir bollene med på Rødde?

PS2 - Mulig jeg må dra litt tidligere fra Rødde enn planlagt pga brudlaup. Har litt lyst til å fange brudeferden som skal foregå i en 1950 Bentley.

 

Takk for det. :)

 

Nei, blir nok ikke boller på Rødde. Må nesten velge mellom vaniljeboller og vafler, og siden ingredienser til vafler allerede er kjøpt inn, så blir det det. Kan nesten ikke spørre samboeren om å gjøre mer enn hun allrede har tatt på seg (marinering, vaffelrøre, matplanlegging ellers, alt av matlaging på lørdag osv).

 

Da får du dra i bryllup, ta bildene du skal ha, også komme tilbake igjen. Hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...