Gå til innhold

Hvor dyrt er det å sende 8kg til Nigeria?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske klar over at det kan være en scammer. Men hvis jeg får penger på forhånd gir jeg faen i hvor PS3'en havner. Han sa at han skulle kjøpe den til sønnen hans:

 

I will like to know if you still have this item for sale,as i am willing to purchase it for my son in Nigeria.Kindly let me know the last selling price including postage cost of this item to Nigeria.

I await to hear back from you.Get back to me via my email :

[email protected].

Lenke til kommentar

Spådom : Han kommer til å betale med avventende middel, som f eks sjekk. Han kommer dessuten til å betale litt for mye, slik at du må returnere noe av pengene. Deretter vil det vise seg at han ikke har dekning for betalingen, og det vil være det siste du hører fra ham. Ubekreftede betalinger fra Afrika, gjerne via gyldig sjekk, får ikke bekreftet dekning på 10 - 12 dager.

 

Men kjør gjerne videre, selvfølgelig uten å gi kontonummer eller sende noe...

Lenke til kommentar

Paypal har den funksjonen jo, akkurat som den payex( finn sin egen nettbetaling har). Om han kjenner en kundebehandler der så kan mye fikses.

 

Når det gjelder visa så ahr de også en måte å få tilbake pengene fra, det vil si att han "ikke" fikk varen og vil dermed få tilbake pengene (mye papirarbeid og greier)

 

Eller som RulleRimfrost skriver :)

 

Don't do it! Tilbudet han ga deg kan ikke være SÅ bra att du risikerer og gå glipp av pengene.

Lenke til kommentar
Spådom : Han kommer til å betale med avventende middel, som f eks sjekk. Han kommer dessuten til å betale litt for mye, slik at du må returnere noe av pengene. Deretter vil det vise seg at han ikke har dekning for betalingen, og det vil være det siste du hører fra ham. Ubekreftede betalinger fra Afrika, gjerne via gyldig sjekk, får ikke bekreftet dekning på 10 - 12 dager.

 

 

Jepp, that is the way to do it.. :)

Scam med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...