Gå til innhold

[Løst]Reklamen på Spotify er irriterende!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen betaler for musikken du hører.. Med reklame så er det ihvertfall noen som betaler frivillig for at du skal ha glede av musikken. Spotify er et gratistilbud for de som enten ikke vil, eller har råd til å betale for all musikken de ønsker å høre. Gremmes over at folk prøver å ødelegge et så godt reklamefinansiert og lovlig konsept...

Lenke til kommentar

Altså det var ikke det jeg ville fram til, å måtte betale, mmmmhm Noop tror ikke d.

 

 

men vi er i gang med å lage et script som blir å fungere, en kompis av meg er ganske så god med å lage script.

 

Vi fannt ut at det var mulig å logge ut og inn igjenn for å slippe reklamene, scripte blir å automatisk logge ut og inn igjenn når reklamen kommer og starte samme sang du hørte på tidligere...

 

Det er jo det jeg vil unngå :p å betale

 

Er det mulig....

 

Enten betaler du eller så tar du til takke med reklamen. Så enkelt er det.

 

 

Åsså så negativ :O

Lenke til kommentar
Når man endelig får en utrolig god og gratis tjeneste bør man ikke ødelegge den. Om Spotify ikke får inn penger på reklame ender det med at gratistjenesten forsvinner.

 

Vil du ikke har reklame, betal. ;)

 

Takk for hjelpa... viste ikke det fra før av

Lenke til kommentar
Noen betaler for musikken du hører.. Med reklame så er det ihvertfall noen som betaler frivillig for at du skal ha glede av musikken. Spotify er et gratistilbud for de som enten ikke vil, eller har råd til å betale for all musikken de ønsker å høre. Gremmes over at folk prøver å ødelegge et så godt reklamefinansiert og lovlig konsept...

 

 

Altså at noen andre betaler for spotify får være opp til dem... Jeg prøver bare å bli kvitt reklamen uten å måtte begynne å påkoste penger bare for å høre på musikk...

Lenke til kommentar
Vi fannt ut at det var mulig å logge ut og inn igjenn for å slippe reklamene, scripte blir å automatisk logge ut og inn igjenn når reklamen kommer og starte samme sang du hørte på tidligere...

 

Det tar lenger tid enn å høre ferdig reklamen.

Lenke til kommentar

Det er da helt greit med reklamen, men er enig i at det har vært litt for mye noen ganger i det siste. - Her en kveld den sto på tror jeg det var reklame for hver 3de sang eller noe, - rimelig irriterende. - Det går jo en grense for hvor irriterende det kan bli før man ikke gidder å bruke det, så der må jo spotify passe litt på hvor de tråkker...

 

Og nei, helt uaktuelt å betale. - Det er altfor dyrt med 99,- pr. måned. Hadde de kuttet priisen til ca 40,- /mnd hadde det vært helt perfekt, - de "fleste" av oss brukte jo ikke 1200,-/år på musikk før spotify ...

Lenke til kommentar
Det er jo det jeg vil unngå :p å betale

 

Er det mulig....

 

Enten betaler du eller så tar du til takke med reklamen. Så enkelt er det.

 

 

Reklame = irriterende, å kåmmer alldri til å betale noe som hellst for det.. skal finne en utvei

Lenke til kommentar
Vi fannt ut at det var mulig å logge ut og inn igjenn for å slippe reklamene, scripte blir å automatisk logge ut og inn igjenn når reklamen kommer og starte samme sang du hørte på tidligere...

 

Det tar lenger tid enn å høre ferdig reklamen.

 

 

Det gjør faktisk ikke det, reklamen varer rundt 40 sekunder, og manuellt klarer man å logge inn og skru på musikken innen 10sekunder... Vi har testet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...