Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

. . .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør du meg er de dyreste verdt de ekstra pengene (..og den billigste er solgt?). De ser mer robuste, og generelt bedre ut.

Du kan få en god del mer for MB'en enn det dere får i innbytte. Vi har 07 ML og jeg vil tro at den glatt kunne solgt for nesten 700.000 nå.

Hvorfor vil dere egentlig ha X5 istedenfor ML? Komforten i ML er ryktet å være bedre, dog ikke sportsligheten.

Lenke til kommentar
Spør du meg er de dyreste verdt de ekstra pengene (..og den billigste er solgt?). De ser mer robuste, og generelt bedre ut.

Du kan få en god del mer for MB'en enn det dere får i innbytte. Vi har 07 ML og jeg vil tro at den glatt kunne solgt for nesten 700.000 nå.

Hvorfor vil dere egentlig ha X5 istedenfor ML? Komforten i ML er ryktet å være bedre, dog ikke sportsligheten.

 

Det står solgt siden den er solgt ;) Han bryr seg ikke så veldig, han skal bare ha statusbil.... men det med at de andre ser mer mer robuste ut er nok bare hvordan bildene er tatt. Skal ta noen bilder når vi har henta bilen =) Gleder meg til å øvelseskjøre hjem!

 

Nå blir det tur til Molde på fredag! :D Har også bestilt AC Schnitzer chip. Noen som vet hvor mye økning i hk og nm han får?

 

Han vil ha X5 siden han er fornøyd med X3'n og ML'n er snart over 3 år gammel.

 

Om du først skal kaste bort 1 mill på statusbil, hvorfor ikke gjøre det ordentlig?

 

Den der går skikkelig i tillegg, i forhold til den overklassetraktoren.

Lenke til kommentar

Statusbil og statusbil, X5 er ikke akkurat noe jeg snur meg etter. Faktisk så er den så vanlig i strøket her at jeg snur meg heller etter naboens MR2 MK2.

 

Sier bare:

BMW M3

Audi S4

Audi S5

Ford Focus RS

 

Og du kan iallfall kjøre 100km/t i Norge. Og har man så mye penger at man kan kjøpe statusbil så har man råa til fartsbot, altså 35km/t ekstra :)

 

Men det er jo ganske typisk at har man masse penger så kjøper man gjerne det kjedeligste og det alle andre har.

Lenke til kommentar
Fet bil, men i Norge har man ikke bruk for 507hk. Kan ikke kjøre raskere enn 90km/t uansett...

 

Traktorer som gjelder her...

 

Alle nordmenn kjører jo godt under fartsgrensen til enhver tid, det er en kjensgjerning.

 

Og det er jo helt utenkelig at man noensinne tar seg en biltur nedover på kontinentet.

Lenke til kommentar
Statusbil og statusbil, X5 er ikke akkurat noe jeg snur meg etter. Faktisk så er den så vanlig i strøket her at jeg snur meg heller etter naboens MR2 MK2.

 

Sier bare:

BMW M3

Audi S4

Audi S5

Ford Focus RS

 

Og du kan iallfall kjøre 100km/t i Norge. Og har man så mye penger at man kan kjøpe statusbil så har man råa til fartsbot, altså 35km/t ekstra :)

 

Men det er jo ganske typisk at har man masse penger så kjøper man gjerne det kjedeligste og det alle andre har.

Vil jo faktisk si at jeg snur meg etter X5, men ja, de begynner å bli ganske vanlige.

Men folk kjøper jo somregel bil fordi man syns den er god å kjøre, ser bra ut etc, liker biler, ikke fordi man må ha det, for å vise seg frem, kasent! :)

 

Har man virkelig penger, så kjøper man ikke X5 uansett, med mindre man går for toppmodeller. Da blir det jo Audi S/RS, BMW M etc, som du sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...