Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

. . .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har man virkelig penger, så kjøper man ikke X5 uansett, med mindre man går for toppmodeller. Da blir det jo Audi S/RS, BMW M etc, som du sier.

Er da ingenting i veien for å ha billig bil selv om man har mye penger, men enig i at X5 ikke sier noe som helst. Om poenget er å vise at man har mye penger har man tapt før startstreken om man har planer om å kjøre selv ... :)

Lenke til kommentar
Har man virkelig penger, så kjøper man ikke X5 uansett, med mindre man går for toppmodeller. Da blir det jo Audi S/RS, BMW M etc, som du sier.

Om poenget er å vise at man har mye penger har man tapt før startstreken om man har planer om å kjøre selv ... :)

 

Skal ikke si det så raskt! Huskt at flere av disse milliardærene ikke har sjåfører hele tiden, da de faktisk kjører og kjøper biler fordi de liker å kjøre!

 

Fordi de er mer ekslusive, som viser seg mer frem, noe som visstnok er målet ved dette kjøpet :)

 

Jeg kunne forøvrig også nevnt Bentleyer etc som ekslusive da! Må jo ikke glemme disse.

 

Tullete å si at en S4 er "mer eksklusiv" enn en ny X5. Raskere? Ja. Men det stopper der.

Ok da, retter dette til RS? :)

Lenke til kommentar
Skal ikke si det så raskt! Huskt at flere av disse milliardærene ikke har sjåfører hele tiden, da de faktisk kjører og kjøper biler fordi de liker å kjøre!

Men de fleste milliardærer har ikke nevneverdig behov for å bevise at de er rike, i alle fall ikke gjennom bilvalg (yacht, derimot ...). Selvsagt ikke noe i veien for at man kjører selv også hvis man har råd til sjåfør – de fleste gjør jo det, i alle fall i Norge.

Lenke til kommentar
Fordi de er mer ekslusive, som viser seg mer frem, noe som visstnok er målet ved dette kjøpet :)

 

Jeg kunne forøvrig også nevnt Bentleyer etc som ekslusive da! Må jo ikke glemme disse.

 

Nordmenn tåler jo ikke se at noen andre har mer enn seg selv... X5 er kanskje ikke noe spesiet som folk snur seg etter, men da slipper vi hvertfall kommentarer som "hva de tror de er for noe??"... standard Norge.

Lenke til kommentar
Skal ikke si det så raskt! Huskt at flere av disse milliardærene ikke har sjåfører hele tiden, da de faktisk kjører og kjøper biler fordi de liker å kjøre!

Men de fleste milliardærer har ikke nevneverdig behov for å bevise at de er rike, i alle fall ikke gjennom bilvalg (yacht, derimot ...). Selvsagt ikke noe i veien for at man kjører selv også hvis man har råd til sjåfør – de fleste gjør jo det, i alle fall i Norge.

Det jeg mener jo..?

 

Ok da, retter dette til RS? :)

 

Har ingenting med saken å gjøre, en RS4 er ikke "eksklusiv", den er sportslig.

Fortsatt mer ekslusiv enn X5.

 

EDIT: Saken er jo at de vil VISE at de har penger.. Vi er selv en BMW-familie, med både X5, 5serier, Z4 etc, men jeg vil fortsatt si at X5 ikke er statusbil..

Endret av Alekz88
Lenke til kommentar
Skal ikke si det så raskt! Huskt at flere av disse milliardærene ikke har sjåfører hele tiden, da de faktisk kjører og kjøper biler fordi de liker å kjøre!

Men de fleste milliardærer har ikke nevneverdig behov for å bevise at de er rike, i alle fall ikke gjennom bilvalg (yacht, derimot ...). Selvsagt ikke noe i veien for at man kjører selv også hvis man har råd til sjåfør – de fleste gjør jo det, i alle fall i Norge.

Det jeg mener jo..?

 

Ok da, retter dette til RS? :)

 

Har ingenting med saken å gjøre, en RS4 er ikke "eksklusiv", den er sportslig.

Fortsatt mer ekslusiv enn X5.

 

EDIT: Saken er jo at de vil VISE at de har penger.. Vi er selv en BMW-familie, med både X5, 5serier, Z4 etc, men jeg vil fortsatt si at X5 ikke er statusbil..

 

En RS4 vil aldri være eksklusiv, skjønn det er du snill. En RS4 er, og vil alltid være rettet mot kunder som ønsker en anonym bil som går fælt. En RS4 vil aldri score høyt på komfort, for eksempel. En motorveiscruiser som BMW 7-serie eller en børstraktor som X5 vil alltid være mer eksklusive, da de er designet nettopp for å være dette.

Endret av Sluquet
Lenke til kommentar
Vil man vise man har penger, kjøper man ikke en X5 3.0d, det er poenget.

Det kan du vel selvfølgelig gjøre!? Hvis jeg ser en X5, så tenker jeg jo at de har brukt mye penger på bilen, og derfor har litt penger. Ikke sånn sjeike-status, men mer penger enn folk flest. Hvis du virkelig vil vise at du har penger, ja da må du vel bruke mer penger. Dyrere biler, som de aller fleste ikke har råd til. Bentley Continental for eksempel, da har du mye penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...