Gå til innhold

Dr. Mengele skriver ut legeattest til skulker


ze5400

Anbefalte innlegg

En skoleelev på NFF hadde forsovet seg på eksamen, og ville kjøpe en legeattest av en kamerat av meg for 500,-.

 

Her ser vi resultatet:

 

Heisann.

 

Jeg er lege, og kan sikkert fikse en legeerklæring for deg mot betaling. Hvor mye er du villig til å gi?

 

PS. Jeg tuller ikke.

 

/hedningen

Hei.

Hvis du kan ordne en ordentlig en sånn at jeg ikke sliter med eksamen så er det konge, hvor mye jeg er villig til å gi?? hva er normalt da??

Ja, jeg kan skrive ut gyldige legeerklæringer da jeg er en lege. Men blir jeg tatt for dette mister jeg bevilgningen min.

Det er derimot liten sjanse for å bli tatt, så 1000,- og den er din.

Kan sende med rekomandert post, og da får du den på onsdag.

 

Hvordan vil du betale?

mulig å kanskje si 500 kr? hvor i landet er det du holder til da? kan jo ikke få legeerklæring fra tromsø hvis jeg bor i kristiansand? Hvis det er en gyldig legeerklæring som fungerer så overfører jeg gjerne penger til deg.
Greit, 500kr går fint. Siden du er i en kjip knipe!

Og jeg bor i Arendal, så det skal ikke være noe problem. Bare fortell læreren din at du var på besøk hos familie, eller noe slik, og fikk et illebefinnende som gjorde at du måtte oppsøke lege i Arendal.

 

Gi meg navn og adresse, så fikser jeg resten og sender i posten i morra.

Herlig, Tusen Takk

 

XXX XXXXXX Berg

XXXXXX XXXX 0374 Oslo

Men venter du litt med å sende til jeg har fått godkjent fra lærer at det fungerer med legeerklæring?

Jeg må nok sende den fortløpende, da jeg ikke kan endre dato uten å vekke litt oppsikt, og du må jo ha riktig dato.

Bare forklar til din lærer at min printer var ødelagt, så jeg måtte ettersende erklæringen til deg.

Og når du får brevet, la din lærer åpne det. Virker mer troverdig slik for hans/hennes del.

 

Betaling kan du sende til XXX.XX.XXXXX.