Gå til innhold

Hva er viktigst for dere? Damer eller data?


Anbefalte innlegg

Seff 1!

 

De som velger 2 burde få seg dame, da skjønner dere hva vi "1'ere" mener  :lol:  

Som en annen her sa, det er skremmende hvor mange som velger 2, verden kommer til å stoppe opp med den tankegangen :p

 

Jeg har ei søt blondine, og jeg velger 2. Tror nok heller at hvis jeg aldri hadde hatt damer så ville jeg valgt 1. Når man har hatt s.ex noen tusen ganger så er det liksom ikke like spennende. :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Må si meg uenig med deg. Utseendet er nok det viktigste med ei dame. Det er greit at hun kanskje kan snakke litt også, men over tid når man kjenner henne godt så blir man lei av pratet og derres uvaner. Da er det viktig at de er fin. Ikke noe galt med silikon.  Det viktigste er uansett at de er slank og sexy. Syns utviklingen i samfunnet er meget positivt. Når jeg var 16 så var det mye dårligere damer. (10 år sia) De var som regel smålubben og kledde seg kjedelig. Nå kryr det jo av sexbomber, som sulter seg for å se bra ut. Nok en bekreftelse at utsendet teller mest.    

 

Takk for at du gjorde meg oppmerksom babe tråden. Jeg kan skryte på meg at jeg har fått mail av advokaten til Lisa Boyle og fra Playboy grunnet bruk av noen bilder på en nettside(truet meg med søksmål på 500.000 dollar)  som jeg og dama lager :-)

 

Hehe, vittig. :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvis jeg hadde hatt en dame som ikke tillot meg å tilbringe NOE tid foran pc'n whatsoever, ja, da hadde det ikke hjulpet om hun var Rhona Mitra....

 

Det mest skremmende er kanskje at jeg vet hvem Rhona Mitra er. Har vært fan av henne siden jeg så henne i Hollow Man :D

 

 

Hvorfor er det skremmende å vite hvem hun er ?

A: Det er hun fine dama fra Ali G Indahouse...

B: Åphyphaen, du vet det jo! Dæven så skremmende!

 

Hun er en kjent skuespiller jo!

Og for alt jeg vet spiller hun ikke i tvilsomme filmer heller!

 

Jeg er tydeligvis ikke oppdatert på Rhona Mitra. Trodde alt hun hadde gjort var de 10 sekundene i Hollow Man. Må se Ali G skjønner jeg. Å påstå at hun er en kjent skuespiller er vel å ta det litt langt. Tviler på om noen av mine kompiser vet hvem hun er.

 

ok da, litt langt... Trodde hun hadde spilt i en del filmer, ikke bare Ali G og Hollow Man... :oops:

Kan forøvrig hende hun har det...

Men hun spilte en forholdsvis liten rolle i mitt opprinnelige innlegg...

 

Edit: det er hun som er/var Lara Croft (det er da noe!)

Lenke til kommentar
Utseendet er nok det viktigste med ei dame. Det er greit at hun kanskje kan snakke litt også, men over tid når man kjenner henne godt så blir man lei av pratet og derres uvaner. Da er det viktig at de er fin. Ikke noe galt med silikon.  Det viktigste er uansett at de er slank og sexy.

 

Det der tror jeg er noe av det mest latterlige jeg noensinne har hørt :lol:

Og du er liksom 26år? Oppfører deg som du er 12 jo!

 

1. Selv om utseendet teller, så mener jeg personlighet etc teller MYYYE mer!

2. Hvis du blir lei av "uvanene" deres, må du nok lære deg å leve med dem, eller bare gjøre det slutt.. ingen er perfekt!

3. Uten silikon er bedre enn med silikon! Dermed basta!

 

Det er slike som deg som gjør til at en viss prosent av jenter får/har anoreksi/bullimi her i verden!

Lenke til kommentar
Utseendet er nok det viktigste med ei dame. Det er greit at hun kanskje kan snakke litt også, men over tid når man kjenner henne godt så blir man lei av pratet og derres uvaner. Da er det viktig at de er fin. Ikke noe galt med silikon.  Det viktigste er uansett at de er slank og sexy.

 

Det der tror jeg er noe av det mest latterlige jeg noensinne har hørt :lol:

Og du er liksom 26år? Oppfører deg som du er 12 jo!

 

1. Selv om utseendet teller, så mener jeg personlighet etc teller MYYYE mer!

2. Hvis du blir lei av "uvanene" deres, må du nok lære deg å leve med dem, eller bare gjøre det slutt.. ingen er perfekt!

3. Uten silikon er bedre enn med silikon! Dermed basta!

 

Det er slike som deg som gjør til at en viss prosent av jenter får/har anoreksi/bullimi her i verden!

 

Ironi

Lenke til kommentar
Utseendet er nok det viktigste med ei dame.

Utseende ja. Bare hu er "da bomb" så kunne du gjærne vært sammen med ei dame som ikke klarte å huske på hvordan hun skulle kle på seg engang?

 

Som Pondus så fint sa det: "Jokke, det finnes kneipbrød som er smartere enn henne.." :D

Lenke til kommentar

Verden er syk!

 

Dere som velger data kan aldri ha vært forelsket i en jente!

Det er en ubeskrivelig følelse å være sammen med en jente man er forelsket i, som liker deg. Kunne aldri tenkt meg å sitte alene resten av livet sammen med dataen, og uten en livsledsager

 

Kom dere ut fra datarommet en stund, og finn klodens viktigste ting; kjærlighet!!

Lenke til kommentar

Vel siden jeg ikke kan komme utenom å bruke data i arbeidet mitt (jebber som resepsjonist på hotell), så blir det litt vanskelig. Men nå klarer jeg meg ikke uten damer heller.

 

Nå er jeg ikke så sinnsykt fremfor datan da heller, å jeg har ingen problemer å kutte ned på det om det trengs.

 

Damer kan du knulle, men det blir litt vanskeligere med PC'en (det går muligens an med fantasien til enkelte). Nå er det generelt ikke noe problem å skaffe dame heller, spesielt etter en funktig tur utpå byen...hehe.

 

Dvs at jeg kan ikke svare på noen alternativ uten å slutte i jobben å begynne som anleggsarbeider.

Lenke til kommentar
Hehe.. litt av et dillemma. :p  

De som svarer 2 må jo være noen stygge, mindre slanke slackere som har datan som sin 24/7 følgesvenn ? Damer og fyll er jo F-- meg alt jo! :p

Men, selvsagt, en mellomting hadde vel kanskje vært noe...

 

Føyer meg inn i rekken her.. Endelig en som har forstått det..

 

Men det er vel egentlig ganske umulig å leve og jobbe uten å bruke data/'noe som inneholder data-komponenter'.. Dersom f.eks vaskemaskiner er tillatt, er pda'er ( som inneholder mindre data-komponenter enn en vaskemaskin ) tillatt?

 

Skulle nok klart meg uten data, så lenge jeg har ei dame, men det ville seff vært vanskelig og forbanna mye bortkasta tid så langt i livet.. :lol:

Lenke til kommentar
Hehe.. litt av et dillemma. :p  

De som svarer 2 må jo være noen stygge, mindre slanke slackere som har datan som sin 24/7 følgesvenn ? Damer og fyll er jo F-- meg alt jo! :p

Men, selvsagt, en mellomting hadde vel kanskje vært noe...

 

Hvordan skal du kjøpe øl, når du må bruke en datamaskin for å få bestille? Og hvordan skal du finne ut hvor festen er når du ikke får lov å bruke mobilen (som selvsagt er en datamaskin om 30 år)? Og hvordan skal du beholde vennene dine å feste med når du ikke får holde kontakten via irc, www, msn, mobil osv og du ikke får lov å kjøre en bil (som også vil være en datasmaskin)?

 

Og vil du dele livet ditt sammen med ei dame som nekter deg å drive med hobbyen din?

 

Er det bedre å være singel og lykkelig enn ulykkelig og gift?

 

Og når du er 40 år og kjærligheten ikke er så sterk lengre, hva skal du drive på med da?

 

Synes folk skal slutte å rakke ned på de som sier dem ville valgt bort damer. Hva man skal ta med i betrakning når man vurderer det hypotetiske er uklart og forskjellige måter og se problemet på vil gi forskjellige svar.

 

Selv tror jeg altså at jeg trenger begge deler for å kunne leve :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...