Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ikke pupper - uaktraktiv?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest majamor

Jeg er egentlig ganske fornøyd med mitt eget utseende, bortsett fra at jeg ikke har pupper i det hele tatt. Jeg er omtrent flat, har liksom nipler, det er det eneste. Dette gjør at jeg ikke liker å vise meg naken, og derfor sliter jeg med å ta det neste skrittet med gutter. Jeg har den siste tiden hatt noe på gang med en fyr, og jeg er redd han skal bli kjempeskuffet når vi skal ha sex, når han ser at jeg ikke er helt flat. Han vet jo at jeg ikke har særlig store pupper, men når jeg til daglig går med BH med litt innlegg, så ser det iallefall ut som jeg litt pupper. Hva tenker dere gutter om dette? Hvis dere hadde en likt en jente, men "oppdaget" at hun var helt flat, hadde dere blitt veldig skuffet? Jeg skulle ønske jeg bare klarte å glemme det, og være stolt av f.eks det fine ansiktet, rumpen og håret jeg har, men klarer det liksom ikke når jeg vet at for å innlede et fohold så må man være helt naken med den man er sammen med.

 

Jeg er egentlig ganske fornøyd med mitt eget utseende, bortsett fra at jeg ikke har pupper i det hele tatt. Jeg er omtrent flat, har liksom nipler, det er det eneste. Dette gjør at jeg ikke liker å vise meg naken, og derfor sliter jeg med å ta det neste skrittet med gutter. Jeg har den siste tiden hatt noe på gang med en fyr, og jeg er redd han skal bli kjempeskuffet når vi skal ha sex, når han ser at jeg ikke er helt flat. Han vet jo at jeg ikke har særlig store pupper, men når jeg til daglig går med BH med litt innlegg, så ser det iallefall ut som jeg litt pupper. Hva tenker dere gutter om dette? Hvis dere hadde en likt en jente, men "oppdaget" at hun var helt flat, hadde dere blitt veldig skuffet? Jeg skulle ønske jeg bare klarte å glemme det, og være stolt av f.eks det fine ansiktet, rumpen og håret jeg har, men klarer det liksom ikke når jeg vet at for å innlede et fohold så må man være helt naken med den man er sammen med.

 

Rettelse: ..når han ser at jeg ER helt flat.

Endret av roberteh
Flettet to innlegg fra samme bruker.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får prøve å ikke finne deg en gutt som bryr seg så mye om pupper da, det er jo egentlig enkelt å finne det ut. Nå vet jeg ikke hvordan resten av kroppen din egentlig er, men det høres jo ut som du kan veie opp for manglende bryster. Før du tar skrittet videre til sex, kan du jo la han beføle deg og se hvordan han reagerer når han kommer innenfor BHen. Men så lenge det er brystvorter der, så tror jeg de fleste gutter egentlig blir fornøyde. I hvert fall når dem får komme til i buksa på deg.

 

Du forteller ikke hvor gammel du er?

Lenke til kommentar

Jeg trokke du skal være så enormt stressa.Er gutten intr. i deg så liker han deg uansett om du er nesten helt flat.

 

Du sier ikke noe om alderen din men det er jo mulig de vokser enda..Så tror ikke du skal være så nervøs.

Og du sier du har pent ansikt flott rupe å fint hår så du skal nok ikke være så stressa.Er ikke alle gutter som setter pupper så høyt som dere jenter tror.

Lenke til kommentar

Om du har en ellers fin kropp, så er det ikke noe galt å ha mindre pupper.

 

Du sier du har en fin rumpe, det gjør ganske mye synes nå jeg da. Jeg vil tippe de fleste gutter synes det er helt greit at en jente har relativt små pupper om de har en fin trent kropp! Hvor mange jenter med en godt trent kropp har store naturlige bryster uansett?

Lenke til kommentar
Gjest majamor
Om du har en ellers fin kropp, så er det ikke noe galt å ha mindre pupper.

 

Du sier du har en fin rumpe, det gjør ganske mye synes nå jeg da. Jeg vil tippe de fleste gutter synes det er helt greit at en jente har relativt små pupper om de har en fin trent kropp! Hvor mange jenter med en godt trent kropp har store naturlige bryster uansett?

 

Joda, sant nok. Jeg er relativt slank, veier vel rundt 54 kg. Men uansett, de fleste pleier allikevel å ha pupper, jeg er omtrent flat. Jeg hadde ikke brydd meg om de var små, men mine pupper kan nesten ikke kalles pupper en gang..

Lenke til kommentar
Gjest majamor
Om du er 89 modd skal du ikke tenke så mye på det iallefall.Du finner deg sikkert en gutt som er litt eldre enn deg og da har de fleste gutter kommet over den helt ekstreme puppe fasinasjonen.

Og om du er slik du selv sa så har du mer enn nok til å få gutter intr med resten.hehe.

 

Jo, men selv om jeg er 89 modell så kommer de ikke til å vokse noe. Er jo tross alt 6 år siden jeg fikk mensen, og puppene vokser ikke når man er blitt 20, garantert. Har vurdert å ta litt silikon slik at jeg fyller en normal BH liksom, men jeg er egentlig i mot å ty til plastisk kirurgi pga forfengelighet.

Lenke til kommentar

Jeg liker store pupper, enkelt og greit. Kjæresten min har ikke akkurat store pupper, men jeg tenner fremdeles på henne. Hadde hun vært helt flat hadde jeg fremdeles tent på henne, men ikke puppene hennes. Jeg ville ikke hatt problemer med å ha sex med henne, eller tenkt på å gå fra henne av den grunn. Altså, tenker fyren du har hatt noe på gang med som meg, vil han ikke gå fra deg eller la være å ha sex med deg, men fokuset hans hadde antakelig ikke vært rettet mot brystet ditt.

 

Viktig å presisere at dette er min oppfatning. Hvis du googler f.eks. "tiny tits", finner du fort ut at det er plenty av gutter som tenner på dette, og som ville forgudet deg.

Lenke til kommentar
Gjest majamor
Tror ikke du skal være så nervøs ass.

 

Jo, men er bare så nervøs for at han skal bli så skuffet liksom. Nå er han på familietur og kommer tilbake om en ukes tid, og skal ut sammen når han kommer hjem. Da føler jeg på meg at det kommer til å "ende" med sex. Han er på en måte typen som liker pupper også, så jeg har en dårlig følelse, uten at jeg kan si noe sikkert da. Han sier hele tiden at jeg er så pen og alt det der, men er redd han ikke vil like meg noe særlig når han finner ut at jeg er helt flat. Kanskje jeg er litt for nervøs, men slik er det bare. Det plager meg såpass mye egentlig.

Lenke til kommentar

Du får slutte å gå med innlegg så får du se om han komenterer no på det.

 

Men dere jenter er litt heldigere en gutter. Om dere virkelig vill så kan dere få silikon pupper. Fintes ikke no slikt for gutter som har litt kort utstyr.

 

 

Uansett så er det vel ikke så viktig. Utsene messig så er det helheten som teller og ikke enkelt ting. Og om det andre er bra så betyr det ingen ting. Og om han liker deg så burde ikke utsene telle fult så mye uansett.

Lenke til kommentar

Å ha mindre bryster enn den gjennomsnittlige ungkaren i gata er lite heldig. Ikke bare er det et tegn på dårlig evne til å produsere melk til en potensiell unge (noe som vil bli registrert hos Alfa-hannen, ubevisst dog), det er også lite feminint, som for min del er en ereksjonstopper.

 

Den gjennomsnittlige mannen vil dog ikke bry seg. Faktisk så tror jeg ikke han blir å merke noe. Kvinnen har fra hans side, en gudommelig status, og det kan ikke akkurat tilskrives pga personligheten :!:

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Gjest majamor
Å ha mindre bryster enn den gjennomsnittlige ungkaren i gata er lite heldig. Ikke bare er det et tegn på dårlig evne til å produsere melk til en potensiell unge (noe som vil bli registrert hos Alfa-hannen, ubevisst dog), det er også lite feminint, som for min del er en ereksjonstopper.

 

Den gjennomsnittlige mannen vil dog ikke bry seg. Faktisk så tror jeg ikke han blir å merke noe. Kvinnen har fra hans side, en gudommelig status, og det kan ikke akkurat tilskrives pga personligheten :!:

 

 

Ja, jeg vet jo at det er lite heldig. Men dessverre så er pupper genbestemt, og jeg kan ikke gjøre så mye med det selv. Det jeg kan gjøre et å ta silikon, men da vil jeg nok føle meg litt fake, selv om jeg bare hadde littegrann for å få en normal størrelse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...