Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ikke pupper - uaktraktiv?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Om du har jukset og fådd det til å se ut som du har større pupper enn du egentlig har, så hadde nokk både jeg, og han typen din blidd skuffa ja. Enn om det viste seg at han har brukt en maske hele tiden og egentlig ser helt annerledes ut?

 

Det er ikke så viktig med store bryster, men for meg burde det være en handfull, ellers ser det litt umodent ut for meg. Men det viktigste her for min del er vel at du har "tatt deg betalt" for en "vare" du ikke har :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som noen sier, bryster har veldig lite å si. Personlig har jeg et mye større problem med store bryster enn små. Vell og merke må de være større enn mine, det er en gylden regel. Hadde jeg møtt ei som hadde tatt plastisk kirurgi hadde jeg nok dømt henne for det og forholdet hadde nok aldri tatt av. Ei med små hadde aldri vært noe problem.. Silikon er "turn-off", helt greit for ei natt, men det blir med det for min del..

Lenke til kommentar

Strengt tatt burde jeg ha sett TS sine bryst før jeg svarte her (det re ikke noe pervo sjekketriks nei), men jeg får gjøre som vanlig å svare ut fra erfaringer fra virkeligheten.

 

Jeg var sammen med en jente for en del år siden som sa de samme tingene som deg. Legg merke til, hun SA disse tingene. Hennes bryster var en snau a-cup. Mener det var 70a hun brukte i bh'er. Små, men nydelige bryst. Sto helt perfekt til kroppen hennes :cool: (Blir småvarm bare av tanken :cool: ) Det er det mest fantastiske paret med bryst jeg noen som helst gang har fått lekt med! Ene og alene fordi hun gikk bananas (fikk neten orgasme) bare av at jeg lekte med brytene hennes :cool: Bedre pupper finnes ikke!

 

Så... Det er ikke størrelsen på jur som er viktig :cool:

 

Arrene på silikon pupper "slipes" med en "børste", og som regel er det ingen arr.

Hvem bryr seg? Det er fremdeles plastpupper som er fæle å ta på og ikke finnes morsomme å leke med.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_mann_*

Fine pupper er MEGET relativt. Små pupper eller flatt bryst er sexy da det gir intrykk av en sporty og frisk jente. Har du sprettrumpe, sundt hår og ansikt tviler jeg sterkt på at noen gutter som vil mer enn ned i buksene dine kommer til å dumpe deg. Til og med da tror jeg ikke at noen hadde dumpet deg, med mindre eneste måten de kunne komme på var via en syk diger puppefetisj.

 

At puppene dine er mindre en det han kunne ønske seg er ikke det samme som at puppene dine er for små til at han liker deg. Jeg kunne godt tenkt meg en million i årsinntekt, men går ikke å syter dersom jeg får firehundretusen og en knall kjekk jobb!

Lenke til kommentar

Noen gutter er "puppejenter" og noen er "rumpejenter"

 

Om man skal se på ur-instinktene til mannen som ligger i vår natur, så finner menn pupper attraktivt pga at "moren kan gi mye melk til barnet". MEN så skal det sies at en jente kan være sykt pen uten så mye pupper også. Personlig synes jeg ansiktet er det viktigste. OG når det kommer til kroppen, så synes jeg det er viktigere at hele kroppen har en feminin flyt over seg, og en pen "struktur" enn at puppene er dritstore liksom. Viktigste er øynene, håret, magen og rumpa, puppene ser jeg bare på som en liten bonus:)

Vil tro det er like individuelt om en gutt liker pupper eller rumpe best, som at de liker brunetter eller blondiner best. Helt individuelt

 

Om noen lurte på mitt syn på saken da... x)

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg? Det er fremdeles plastpupper som er fæle å ta på og ikke finnes morsomme å leke med.

 

Hva vet du om det? Du har jo bare kost med små (riktignok ekte) pupper

 

Eh, og hva vetu om det.. Han henviser her til erfaring, og den erfaringen deler jeg med brutal_mann, plastic kommer aldri til å bli fantastic imo..

Lenke til kommentar
Eh, og hva vetu om det.. Han henviser her til erfaring, og den erfaringen deler jeg med brutal_mann, plastic kommer aldri til å bli fantastic imo..

 

Jeg har tatt på store naturlige og jeg vet det kan bli bedre. Hvorfor tror du de velger silikon i implantasjonene? Fordi det er det nærmeste flesk du kommer, både i vekt og konsistens og alt det der.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...