Gå til innhold

[Løst]Tevez sagaen - Forlater han United?


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker å se han spille, men ikke måten han uttaler seg ovenfor media, om framtiden i United. Han jobber som en hest ute på banen, noe som er en av de positive grunnene til at han kan være god å ha for United. Men når det kommer til den whine-delen er det ikke en person jeg tror Fergie setter så høyt.

 

Tevez har vel klaget på lite spilletid(?), noe jeg ikke skjønner ettersom han er en av de jeg ofte ser ute på gressmatta.

 

Kort sagt: Håper han blir pga spillestillen og arbeidet han gjør. Men om han fortsetter å whine, kan han dra tilbake til Argentina.

Jeg føler på meg at han drar så fort han får en passende sjanse.

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Jeg er blandet i hva jeg føler. Han elsker tydeligvis fansen, og jeg lar tvilen komme han til gode i disse såkalte intervjuene med argentinske radiokanaler. På den andre siden er han grisedyr, og hvis han ikke er fornøyd med å spille like mye eller mindre enn han gjorde i år, så er ikke United klubben for han.

Lenke til kommentar
Jeg hopper i taket om han hadde gått til Liverpool, men tør ikke ha forhåpninger enda. Han er den eneste spilleren på Man Utd jeg virkelig liker.

Skjer ikke....han vet at United fansen elsker han, og han elsker dem... Da drar han ikke til Liverpool, det skjer bare ikke! Han kan godt dra til alle andre lag i hele verden... men Liverpool er utelukket, da blir jeg isåfall veldig skuffet!

Lenke til kommentar
Derfor kommer han til Chelsea :)

Jeg ser han heller i Chelsea enn Liverpool... Dog, tror vi kanskje får se han på Emirates neste sesong, de trenger sårt spisser med høy klasse...og da er han en opplagt kandidat for dem.

 

 

Tenkte på the Gunners jeg også :p Om Tevez fortsetter å spille i England, håper jeg på Arsenal.

Lenke til kommentar
Derfor kommer han til Chelsea :)

Jeg ser han heller i Chelsea enn Liverpool... Dog, tror vi kanskje får se han på Emirates neste sesong, de trenger sårt spisser med høy klasse...og da er han en opplagt kandidat for dem.

Vi har bare Van Persie, Adebayor, Eduardo, Arshavin, Vela, Walcott og Bendtner som kan spille spiss, så vi skriker etter nye spisser for tiden...

 

Tevez drar nok til Anfield hvis han drar i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Derfor kommer han til Chelsea :)

Jeg ser han heller i Chelsea enn Liverpool... Dog, tror vi kanskje får se han på Emirates neste sesong, de trenger sårt spisser med høy klasse...og da er han en opplagt kandidat for dem.

Vi har bare Van Persie, Adebayor, Eduardo, Arshavin, Vela, Walcott og Bendtner som kan spille spiss, så vi skriker etter nye spisser for tiden...

 

Tevez drar nok til Anfield hvis han drar i det hele tatt.

Van Persie drar vel nå, ihvertfall går det rykter om det.

Arshavin og Walcott er vel mer vinger.

Adebayor forsvinner vel også.

Eduardo er svært ofte skadet.

Vela og Bendtner er langt unna noen super spisser, men potensiale er der!

 

Så skader vel ikke med en Tevez ;)

Lenke til kommentar

Jeg liker Tevez veldig godt. Han liker å løpe etter ballen konstant, gir liksom aldri opp uansett om at det ser helt håpløst ut.

 

Det andre jeg satte veldig stor pris på, var når han var med å avgjøre at vi vant ligaen i år og. :) Jeg tror faktisk ikke at vi hadde klart det uten at han hadde kommet inn på å scoret :D

Er jo en sånn Solskjær etterligning ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...