Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Spillet kan nå lastes ned fra xbox.com http://marketplace.xbox.com/nb-NO/games/of...00-00005841097e Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hvor er det da? Eg finner det ikke.. EDIT: Fikk startet nedlastning via linken i første post. Endret 8. juli 2009 av Klipschy Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Finnes det ikke på XBL enda? Kun fra sidene deres? Kommer opp at jeg må registrere ny gamertag etc. når jeg logger inn på sidene deres... Hadde håpet på å kunne gjøre det fra Marketplace? Noen som har det allerede? Endret 8. juli 2009 av BiNko Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Det ligger ikke ute på Marketplace enda nei, i hvertfall ikke hva jeg kan finne. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Noen som har feedback om spillet? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Har spilt en kamp og det lagget noe helt for jævlig. Ellers virker det kult. Nå gikk det ikke ann å joine game heller så det har vel en sammenheng. Endret 8. juli 2009 av Klipschy Lenke til kommentar
Largie Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Ok, lagging er jo dødstøtet for et sånn type spill... Du hadde ikke noe annet som brukte nettlinja mens du spilte? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Nei eg har spilt Bad Company i hele dag uten problemer så de har sikkert litt startproblemer. Er ikke bare meg ser det ut som: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/257235.page http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...-look-here.html Endret 8. juli 2009 av Klipschy Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Nei, gjorde visst ikke det, men det fiksa seg. Laster ned spillet nå, 73%. Tar ikke veldig lang tid. Nå er det 75. Så får vi se. Dersom det skulle være totalt bommert (noe jeg ikke tror) er ikke 120 kroner verdens største bortkasting. Vi får se! See you on the battlefield! Lenke til kommentar
Largie Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) OK, får håpe det ordner seg til kl 18 da Edit: DICE, bekrefter feil på Europaserverne --> http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...ml#post10185681 Endret 8. juli 2009 av Largie Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 LOOOL starter første dagen med feil. Jeg ler av de Lenke til kommentar
Largie Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Feil på datacenter kan jo skje når som helst. Another Good News, the Packet loss is Data Center network issue, not game or server caused or related. Keep playing to help us sort it. https://twitter.com/OfficialBF1943 Det betyr at når linjeproblemene er i orden kommer alt til å bli stabilt. USA opplever ikke lagging ifølge forumene. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 mitt FØRSTE liv i spillet resulterte i en 14 killstreak og de 3 første rankene og 5 "stamps" synd dice som vanlig sliter med servere og det er nærmest umulig å få joina servere Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Er så dritt lei som faen av gamle krigs spill men siden bf bc var så fett så tror jeg at jeg slenger meg på her:P Foresteten linken med videor, en av de siste med teppebombing fra fly så sier fyren i slutte nat det kommer sommeren 2009. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Nedlastingen er på gli! Og gjort..bare synd man ikke får spilt Endret 8. juli 2009 av TheScorp Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Okey leste ikke før jeg sa no igjen gitt Altså har det allerede kommet demo? :O Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 kommet trial på XBLA ja Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Fack fant ikke no på playstation store Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Står bare på vent hos meg edit: løste seg nå, måtte gå inn og aktivere fra nedlastingskøen. Det sto "assigned to other console"... Sikkert fordi dette er en annen maskin enn den jeg opprinnelig kjøpte. Endret 8. juli 2009 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Ey jeg leste at man kan spille i 30min så må man betale. Betyr dette betale for og prøve littt til eller betale for og åpne spillet helt? Kjøpe det altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå