Gå til innhold

Jeg simpelthen ELSKER Fairytale!


Kelsier

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper virkelig han taper, slik at VG kanskje skriver om noe annet. Om han vinner så kommer ikke VG til å gi seg...

Det er ikke værre enn å la være å trykke på saken da vettu...

 

Selv så syntes jeg sangen er helt ok, og håper han vinner... Han ligger jo veldig godt an nå...

Lenke til kommentar

jeg misliker denne sangen like mye som jeg misliker grand prix!

mgp er en stor ansamling av homser og dragqueens. og at norge faktisk vinner denne konkuransen og i tillegg bruker et norsk folkeinstrument ser jeg som skam mot alt som heter norsk. å bruke norsk folkehistorie i en slik pinlig sammenheng har jeg ingenting tilovers for.

er flau over alle som stemmte og liker rybakk, jeg kan ikke si at jeg unner han seieren i det hele tatt.

 

men det er mitt syn akurat som om noen liker pop og andre hater det!

Lenke til kommentar
jeg misliker denne sangen like mye som jeg misliker grand prix!

mgp er en stor ansamling av homser og dragqueens. og at norge faktisk vinner denne konkuransen og i tillegg bruker et norsk folkeinstrument ser jeg som skam mot alt som heter norsk. å bruke norsk folkehistorie i en slik pinlig sammenheng har jeg ingenting tilovers for.

er flau over alle som stemmte og liker rybakk, jeg kan ikke si at jeg unner han seieren i det hele tatt.

 

men det er mitt syn akurat som om noen liker pop og andre hater det!

 

Du høres ut som et veldig veldig bittert og forsmådd menneske. Jeg har ingenting til overs for sånne sippehuer som deg. Blir flau over slike som ikke unner andre suksess, janteloven er ikke noe å trykke til brystet. Jeg forstår egentlig ikke hva du mener med pinlig i denne sammenheng, så om du kunne utdype den litt hadde vært fint.

Og hva er galt med homofile og dragqueens? De er da like verdifulle mennesker som alle andre. Å bruke det som skjellsord er både unødvendig og umodent. Og jeg synes absolutt ikke mgp er en slik samling, det er derimot en samling med masse talentfulle mennesker innen musikk, noen litt mer talentfulle enn andre.

Lenke til kommentar

Sangen er flott og en klasse for seg selv - noe som ble bevist under framføringen under årets MGP.

Rybak & co gjorde en flott jobb og jeg også simpelthen elsker sangen.

 

Jeg synes at dere hatere skal uttrykke litt mer enn "Jeg er drittlei sangen" osv. Det er en veldig dårlig grunn, i følge meg for å brukte ordet hat. Hat er et sterkt ord og det blir helt feil sammenheng å bruke det.

 

Sangen kommer til å bli en klassiker, og en stor radio hit en god stund framover. Deal with it!

 

Gratulerer Rybak og gratulerer Norge!

Lenke til kommentar

At så mange her hater sangen bare på grunn av at den er med i MGP, gjorde det enda deiligere at han faktisk vant hele dritten. Og fortjent var det også, må bare gratulere til Alexander Rybak, han tok seieren hjem. Og låta er veldig bra, problemet er bare at vi nordmenn har blitt overeksponert for den de siste månedene, såpass mye at det har blitt kvalmt. Men likevel, det var fantastisk at den vant, og det satte et ekstra festpreg på 16. og 17.mai-feiringen. Hurra. :):fun:

Lenke til kommentar

vi er allerede lei.. og vi kommer til å få høre den gjennom hele sommeren. :hrm:

 

uansett hvormye jeg hater noe som er produsert i norge og resten av verden liker det, så er jeg helt for å rulle det inn i det norske flagget og server det på sølvfat til "rare utlendinger" la dem spise det! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...