Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn som stirrer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner å bli utrolig plagsomt med mannlige kassadamer og andre som stirrer meg i senk. Eier dere ikke skam?

 

vil tro du mener kassemanner. forøvrig bør du vært stolt over at noen gidder å se på deg i det hele tatt med den arrogante holdningen. hadde du vært glad hvis alle snudde seg bort når du kom gående?

Lenke til kommentar
Hvorfor tror du folk stirrer da? Kan det ha noe å gjøre med måten du kler deg på?

 

Jeg kler meg helt normalt, og selvom jeg hadde kledd meg litt småsexy (for det er hore du anklager meg for å være, ikke sant?) så ville det fortsatt ikke gitt dere rett til å stirre. Har faktisk type!

Lenke til kommentar
Hvorfor tror du folk stirrer da? Kan det ha noe å gjøre med måten du kler deg på?

 

Jeg kler meg helt normalt, og selvom jeg hadde kledd meg litt småsexy (for det er hore du anklager meg for å være, ikke sant?) så ville det fortsatt ikke gitt dere rett til å stirre. Har faktisk type!

Det står ikke akkurat skrevet i panna på deg at du har type og at du ikke vil at noen skal kikke på deg.

Lenke til kommentar
Hvorfor tror du folk stirrer da? Kan det ha noe å gjøre med måten du kler deg på?

 

Jeg kler meg helt normalt, og selvom jeg hadde kledd meg litt småsexy (for det er hore du anklager meg for å være, ikke sant?) så ville det fortsatt ikke gitt dere rett til å stirre. Har faktisk type!

 

Finnes det regler imot å stirre? vet vi at du har type?..

 

hvorfor skulle han anklage deg for å være hore??

Lenke til kommentar
Hvorfor tror du folk stirrer da? Kan det ha noe å gjøre med måten du kler deg på?

 

Jeg kler meg helt normalt, og selvom jeg hadde kledd meg litt småsexy (for det er hore du anklager meg for å være, ikke sant?) så ville det fortsatt ikke gitt dere rett til å stirre. Har faktisk type!

 

nå var du vel litt drøy? selvom man kler seg litt utfordrende med utringninger osv er man ikke hore for den saks skyld. med tanke på det du skriver så blir jeg litt grinete egentlig. du har ett veldig negativt syn på gutter. jeg er selv jente og gutter titter sånn er det bare, men det gjør jenter også så jeg skjønner ikke problemet ditt.

Du hadde sikkert ikke følt deg så bra hvis ingen så på deg heller.

og hvis det er ett så stort problem så kan du vel bare spørre denne mannen om hvorfor han stirrer, eller om han kan slutte. værre er det ikke.

Lenke til kommentar
Hvorfor tror du folk stirrer da? Kan det ha noe å gjøre med måten du kler deg på?

 

Jeg kler meg helt normalt, og selvom jeg hadde kledd meg litt småsexy (for det er hore du anklager meg for å være, ikke sant?) så ville det fortsatt ikke gitt dere rett til å stirre. Har faktisk type!

 

Finnes det regler imot å stirre? vet vi at du har type?..

 

hvorfor skulle han anklage deg for å være hore??

 

Det finnes uskrevne regler. Om du stirrer på ei jente, og hun ikke møter blikket ditt betyr det at hun ikke er interessert. IKKE stirr mer da.

Lenke til kommentar

jeg bara lurer på hvilken verden du lever i jeg. du kan ikke forvente at guttene skal lese tankene dine og finne ut selv at du ikke liker at de titter på deg med mindre du sier noe.

Jeg skjønner ikke helt problemet ditt, det er ikke bare gutter som stirrer på folk, det finnes mange jenter som stirrer mye mye verre enn det guttene gjør.

Jeg synes dette her blir for dumt.

skjerp deg.

 

Du må være fryktelig inbilsk.

Lenke til kommentar

Kle deg kjedelig og døllt, ikke smink deg, ikke gre håret, se så kjedelig ut som over hodet mulig.

Da stirrer ikke folk lenger. :) Så kan du leve lykkelig i alle dine dager. :)

 

Mennesket har en innebygd funksjon som ser på det man syns er tiltrekkende. Så hvis du ikke vil at folk skal stirre, så får du bare kle deg mindre tiltrekkende. Ingen vits i å gjøre det værre enn det det er.

 

Selv om det oser troll av dette lang vei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...