Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 gjett hvem som betatester counter-strike 1.4 beta nå, da.. :smile: Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 EN HOMO!!!! Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 åå, please confirm at awp'en endelig er fjernet og ikke kan votes på! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 hei pizzabud! eg har miste emailkonton din.Kan du skrive den på nytt så eg kan kontakte deg via msn? min konto e [email protected] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 nope.. awp'en er der, og den ser ut til å ha blitt mye kraftigere. myyyye kraftigere. Lenke til kommentar
-Mats- Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 Da tror jeg du burde sjekke en gang til...AWP'en er akkurat like kraftig som før. Selv ville jeg blitt veldig skuffet hvis AWP'en ble fjerna fra spillet. Den er med på å skape balanse spillet, akkurat som de andre våpnene. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 NEI, fyfaen i ********, cs ser ut til og fortsette og være et campe/snipe/defensespill... Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 Vær så snill pizzabud... ikke MAS mer om awp!!! ok? Hvis du hele tiden blir drept av awp bør du enten skifte server eller taktikk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: Da tror jeg du burde sjekke en gang til...AWP'en er akkurat like kraftig som før. jeg bare køddet med pizzabud, da. ingen av våpenene er blitt særlig kraftigere, det er ingen nye våpen og ingen har blitt fjernet. colt/ak/para har fått justert rekylen en smule, det er vel egentlig alt som er gjort med våpen-delen. Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg er også beta tester for v.1.4 av CS men hvorfor har jeg ikke fått det enda? Jeg fikk intrykk av at jeg skulle få en ny mail, med info om hvor jeg kunne laste det ned. Hva skjer? Og mens jeg poster et innlegg om CS; Hvordan kan man bruke mikrofonen når man spiller? Hva trykker man på for å aktivere den? Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 Du må jo gjerne "binde" knappen du skal trykke for å snakke i cs da.. Hvor er det dere har fått muligheten til å beta-teste fra egentlig? Det kommer vel snart ut som warez også da.. Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 Eh, kan dere svare meg på et par ting som jeg lurer på også da? F.eks. om det er kommet noen nye skins? Fortelll alt som er nytt, please... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 "NEI, fyfaen i ********, cs ser ut til og fortsette og være et campe/snipe/defensespill..." Er det ikke alltid det det har vært da?!? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 pretender: du skal få mail med info om hvor du kan hente ned filer, jo.. det er vel et par hundre mb du må hente. stikk inn i config og bind en key til voicerecord (eller noe i den duren).. helt på toppen av keyboard-config. rtfm. rvbakken: ingenting er nytt foreløpig. ingen nye våpen, ingen skins.. det er ett nytt brett, de_chateau, en bombet-museum-aktig blanding av storm og cbble. hopping og gåing er også forandret, uten at jeg skal gå så mye inn på det.. folk misliker det sterkt, så det kan fort bli justert. toa: for CT på de_brett, og T på cs_brett, ja. spill spillet som det skal spilles, ikke som q3. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 helt enig psilocybe jeg kan ikke fordra arcade stilen i q3 men jeg klager ikke fordi jeg ikke spiller det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 vel, de har forandret hoppingen sånn at når man lander, blir man treiget ned. dvs. hopping ikke lengre noen annen praktisk funksjon annet enn å komme seg opp på en kasse. så, litt mindre q3-, litt mer rogue spear-aktig :smile: [ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-01-23 15:22 ] Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 når awp er av, noe den hedligvis ofte er på den serveren jeg spiller på, stormer lagene, ikke kamikaze men alle er offensive. men når awp går på så endres alt seg fordi alt untatt gjemme seg og campe til noen løper forbi er suicide da awp er så enormt bra, ikke brukerne men våpenet. jeg klandrer ingen for og være pussyer eller pyser for ikke og storme når awp er på fordi det er selvmord. cs handler ikke om annet enn og bruke awp og snipe ned de "tullingene" og "newbiene" som er offensive. forventer ikke at noen som helst kommer til og skjønne dette, men med awp på er cs ra aktig, med awp av er spillet sc aktig. awp er defense våpen (nå driter jeg i om det er 2-3 her som stormer med awp) som er bedre enn alle andre våpen. spillet blir defensivt. med awp av så er det balanse mellom offensivt og passivt. eneste jeg tror skjønner dette er thaxx, hvor er du thaxx, har ikke sett deg på battlenet! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 det er jo **** meg ikke noe problem å unngå en awp'er din %#"¤! !"#!"#¤%&/ ¤#!"#"!#!!! sukk.. unger Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 Pizzabud: VI HAR SKJØNT DET!!! Du er HARDCORE!!! Alle som spiller Red Alert er MONGOER og awp er MONGO! Ingenting er bedre enn Starcraft og alle som mener noe annet er IDIOTER! JEG ER LEI! Du maser ikke om annet enn AWP,RA2 og SC. [ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2002-01-23 16:17 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 he he. som om jeg skulle sagt det selv.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå