Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har jeg sagt jeg er hardcore? er jeg hardcore fordi jeg ikke kjøper awp og ikke sniper ned folk så langt vekke fra kampen som mulig?

kjenner ikke mange som liker starcraft og ikke defense ra2/awp osv, de fleste jeg kjenner digger ra og awp, de er ikke mongoer fordet.

starcraft er et intenst spill, alle som kan det vet det er det beste strategispillet, nytter ikke og bygge 3 bunkre og 3 rader missil turrets så lure på hvorfor du tapte. du tapte fordi fienden var mere offensiv og seierssikker enn deg. var stor ra/ts/TA fan før, men når jeg oppdaget starcraft så har jeg ikke giddet og spille noe annet siden. sc er uten tvil og med enorm margin det mest offensive strategi spillet, men så spørs det hva du liker - passivt eller offensivt.

og, sc handler ikke om og lage mest units på kortest tid og så sende altpå fienden og vinne. taper du pga dette så er fienden sånn tyve ganger bedre enn deg ca.

Lenke til kommentar

Du kan ikke si at SC er BEST! Det går bare ikke an.

SMAK OG BEHAG! Det er tydeligvis noe du ikke har hørt om.

 

"selfølgelig er det lett og unngå awp, bare til og campe i basen det som alle andre gjør."

 

Det er det latterligste jeg har hørt... sier ikke mer om det...

Lenke til kommentar

sc er best... det er ikke riktig og si at et spill er dårlig osv fordi du ikke vinner idet.

jeg dreper ofte awp folk i cs, er jeg nærmt de så er det ingen prob for meg eller noen andre og drepe de,

men, offensive taktikker er selvmord. det er som og angripe tesla coilene i ra2 med infantry (tesla coil er awpmann og infantry offensive cs players).

så lenge awp ikke blir fjernet eller balansert slik som scout er så vil cs alltid være et spill som "belønner" camping. cs er mye kulere og intenst uten awp, at awp er realitisk har ikke en drit og si, det er som de laget nuken i ra2 sterkere i neste verjon, og nuken utsletter absolutt hele mappet fordi det er realistisk at nuken ødelegger alt i noen mils radius... ville dere likt det? "nuken SKAL være så sterk, for det er realistisk..." dårlig argument sier nå bare jeg.

Lenke til kommentar

Om sc er best eller ikke går det ikke ann å si uten videre pizzabud. Du har vel hørt om utrykket smak og ubehag? Og awp er det vel ikke så mye å klage på vel? Om du syntest at det er feigt osv. så er det din mening som du har lov til å ha. Det er også mulig å spre budskapet på en fin måte, men det virker ikke helt som at du har funnet ut helt hvordan enda. Det vil nesten alltid være folk som er for og imot det meste. Det er det bare til å leve med.

Lenke til kommentar

awpen bidrar stort til campingen i cs. har begynt og campe selv og jeg blamer ingen for og campe fordi bare et skritt mot broen i f.eks. aztec er suicide. også og gå ut døren. på italy blir man snipet hvis man går i huset midten som CT, siste rommet og over broen er det alltid awp folk. i huset med gislene er det også noen, så selvsagt går ingen opp tunellen. på dust1 er det snipere overtalt på begge team i tunellen. på dust2 står det T sipere med awp fra forrige runde og skyter ned gjennom døren på CT som kommer forbi. cs ER et passivt spill med awp, ikke tvil. og, jeg blir ikke drept mye med awp til dere som måtte tro det, men når jeg stormer med 5 andre så hører man awp lyden og så stormer ingen.

cs kan aldri bli offensivt fordi å defense er 10 ganger bedre og lettere enn og angripe.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:


On 2002-01-23 15:22, psilocybe skrev:

vel, de har forandret hoppingen sånn at når man lander, blir man treiget ned. dvs. hopping ikke lengre noen annen praktisk funksjon annet enn å komme seg opp på en kasse.


så, litt mindre q3-, litt mer rogue spear-aktig :smile:


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-01-23 15:22 ]</font>


 

 

Aaaahhh..kult!

Det har jeg savna i det spillet :grin:

Lenke til kommentar

kjiipt at ndu mister fart av å hoppe!!!

 

AWP i paradis

 

buuuhhuuuuuu

 

 

dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWPdø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWPdø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWPdø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWPdø AWP dø AWP dø AWPdø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWP dø AWPdø AWP dø AWP dø AWP dø AWPdø AWP dø AWP

 

 

pizza bud lider snart samme skutt innen 30 sekunder skjebnen som deg!!!

Lenke til kommentar

Pizzabud har rett....awp ødelegger balansen i cs...

 

Tenk dere... en uendelig god awp-sniper mot en uendelig god close-combat spesialist

 

Hvem ville vinne....hver eneste gang? Selvsagt awp-brukern, som kan legge seg på et skjulested med godt overblikk og ta alle som kommer

 

Nå er det heldigvis sånn at ingen er perfekte... Men de som kan snipe har en treff % som er *meget* høy..og som gjør det umulig for andre spillere å i det hele tatt komme innpå dem...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-27 22:04, pgressum skrev:

Må nok si meg litt enig med pizzabud her... dog ikke så mye da...


Tror at AWM gjør at det blir en del mer camping i CS og det er ikke bra. Dog hadde CS ikke helt vært det samme uten en kraftig sniperrifle... Nei, en får bare lære seg til å unngå kulene fra AWM :smile:


 

was is this? "må nesten si meg enig med pizzabud"...

?! hvorfor er det så vanskelig og være enig i at awp ikke er bra for cs ?

om det er realistisk, skill osv er likegyldig. det er skill og nuke i TA, du må jo treffe basen.

awp fører til camping og mye speccing, og ikke vær så barnslig at dere sier noobs speccer osv nå. camperne spiller fordi de unngår kampen, de som speccer er de som oppsøker kampen - samma for meg åssen folk spiller, men ikke kritiser folk for måten de spiller på. jeg mener awp er elendig ***** våpen, sier ikke noe negativt om de som bruker awp og synes ikke noe negativt om de heller.

jeg driter i totalt i stats, det er et spill - skal liksom være litt gøy og innimellom også :smile:

thaxx: hvor er du? blir du med i lod, d2, d1 eller sc?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-27 23:21, Thaxx skrev:

Tenk dere... en uendelig god awp-sniper mot en uendelig god close-combat spesialist


 

det du glemmer er at cs ikke er 1vs1. det er teammates som tasser rundt og forstyrrer, det er granater som kastes rundtomkring.. også er det en knapp som heter 'walk'.

 

i tillegg har man noe som heter 'mission objectives'. det går helt fint an å vinne uten å drepe noen.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-28 01:09, psilocybe skrev:


det du glemmer er at cs ikke er 1vs1. det er teammates som tasser rundt og forstyrrer, det er granater som kastes rundtomkring.. også er det en knapp som heter 'walk'.


 

Alle situasjoner på cs og alle andre spill kan kokes ned til xv1. Deg mot dem eller dem mot deg...

 

Walk knapp? seriøst? ingen sniper i verden slapper av bare fordi han ikke hører footsteps.. det må hvertfall være den dummeste sniperen til dags dato

 

Quote:


i tillegg har man noe som heter 'mission objectives'. det går helt fint an å vinne uten å drepe noen.


 

Klart det går an... men hvor ofte skjer det? Og hvilken mulighet har enkeltspilleren til å virke inn på det faktum? No way.. enten så finner du motstanderen eller så finner du han ikke... finner du han så blir det løsna skudd, finner du han ikke så blir det ikke løsna skudd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...