Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er også beta tester for v.1.4 av CS men hvorfor har jeg ikke fått det enda?

Jeg fikk intrykk av at jeg skulle få en ny mail, med info om hvor jeg kunne laste det ned.

Hva skjer?

 

Og mens jeg poster et innlegg om CS; Hvordan kan man bruke mikrofonen når man spiller?

Hva trykker man på for å aktivere den?

Lenke til kommentar

pretender: du skal få mail med info om hvor du kan hente ned filer, jo.. det er vel et par hundre mb du må hente.

 

stikk inn i config og bind en key til voicerecord (eller noe i den duren).. helt på toppen av keyboard-config. rtfm.

 

rvbakken: ingenting er nytt foreløpig. ingen nye våpen, ingen skins.. det er ett nytt brett, de_chateau, en bombet-museum-aktig blanding av storm og cbble. hopping og gåing er også forandret, uten at jeg skal gå så mye inn på det.. folk misliker det sterkt, så det kan fort bli justert.

 

toa: for CT på de_brett, og T på cs_brett, ja. spill spillet som det skal spilles, ikke som q3.

Lenke til kommentar

når awp er av, noe den hedligvis ofte er på den serveren jeg spiller på, stormer lagene, ikke kamikaze men alle er offensive. men når awp går på så endres alt seg fordi alt untatt gjemme seg og campe til noen løper forbi er suicide da awp er så enormt bra, ikke brukerne men våpenet. jeg klandrer ingen for og være pussyer eller pyser for ikke og storme når awp er på fordi det er selvmord.

cs handler ikke om annet enn og bruke awp og snipe ned de "tullingene" og "newbiene" som er offensive.

forventer ikke at noen som helst kommer til og skjønne dette, men med awp på er cs ra aktig, med awp av er spillet sc aktig. awp er defense våpen (nå driter jeg i om det er 2-3 her som stormer med awp) som er bedre enn alle andre våpen. spillet blir defensivt. med awp av så er det balanse mellom offensivt og passivt.

eneste jeg tror skjønner dette er thaxx, hvor er du thaxx, har ikke sett deg på battlenet!

Lenke til kommentar

Pizzabud: VI HAR SKJØNT DET!!! Du er HARDCORE!!! Alle som spiller Red Alert er MONGOER og awp er MONGO!

Ingenting er bedre enn Starcraft og alle som mener noe annet er IDIOTER! JEG ER LEI!

Du maser ikke om annet enn AWP,RA2 og SC.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2002-01-23 16:17 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...