Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så mitt første Idol program idag, (vel, ca 70% av det) og ble ganske overrasket over to deltakere. Det var han som ble stemt ut (I wonder why) og hun damen. Jeg synger jo nesten bedre i dusjen, og jeg vet om flere jeg har gått på skole med som synger 25x finere enn de. Når hun Rebecca(?) sang, så hørte det ut som om hun ikke greide å synge de lyseste tonene, og så ble det bare falskt. (vanEik flashback)

Lenke til kommentar

Kurt er selvfølgelig best ja, og håper han vinner for da slipper vi muligens fløtepus-produktet av en plate i etterkant. Ihvertfall er cden til bandet han bra!

 

Men det som skremmer meg MEST er at David er med. Her ser vi virkelig fjortiss-jentenes "styrke", ikke rart reklamebransjen retter mye av kampanjene mot denne gruppen. Han er jo IKKE flink...ok bedre enn meg, men i forhold til flere andre som har vært med i serien er han ikke i nærheten. Går på utseende only. Fløtepus-Espen var i det minste dyktig i det han holdt på med, selv om han var kvalmt feminin til tider.

 

Kurt er bare genial. Han ser ikke ut som en popstjerne akkurat, men han er utrolig flink, han er morsom til tusen, han kan gi faen og danse som bare pokker selv om han og alle andre vet at det ser helt jævlig ut. Vi trenger flere sånn down-to-earth kinda guys!

Lenke til kommentar

Kurt er best, men Orji og Guro var også bra, "så lenge de varte".

Det virker som om det kommer mange stemmer fra fjortisjenter og vennene til deltakerne. Jeg tror Guro og Orji gikk ut fordi andre hadde mobilisert hele venneflokken til å bruke 100spenn hver til å stemme på dem (elns).

 

-Men dette er bare en tese...

Lenke til kommentar

Når alt kommer til alt er vel Kurt den som er best.

Gaute synge også J**lig bra, men han har litt sånn Cowboy/country stemme á la Garth Brooks (og anna fælt).

Trur rekkefølga blir sånn:

 

1. Kurt

2. Gaute

3. David

4. Rebecca

8)

 

Espen er jo allerede ute heldigvis. Han var flink, men nakkehårene mine reiste seg når eg såg og hørte han. :o

Lenke til kommentar

Kurt ER best.... Gaute er ellers den flinkeste til og synge men han må anstrenge seg mer enn Kurt, mens Kurt trënger ikke engang å anstrenge seg for å få fram fin musikk... :-? Rebecca kan ha seg ut!!! (selv om hun er trønder... :o )

 

Ellers er lista mi sånn:

 

1. Kurt

2. Gaute

3. David

4. Rebecca ( Espen fortjente plassen til David og David Rebbeca's ) :p

 

Puhh.... Nå orker jeg ikke snakke mer om IDOL!

 

PS: KURT VINNER! :woot:

 

edit: Rebecca burde gått ut for leeenge siden....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...