Gå til innhold

Den lille solbrilletråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge guidane som har blitt linka og diverse andre har eg funne ut at eg har inverted triangle/heart-shape og treng

"Bottom-heavy frames that add width to lower face.

 

Styles with low-set temples to draw attention downward.

 

Narrow, round frames that soften the forehead."

Nokon tips? :)

Lenke til kommentar

Kjøp solbriller i en butikk med godt utvalg.

 

Det skal til mye for å finne perfekte solbriller.

 

Jeg følger med på utvalget til optikeren min og passer på når det kommer inn noe nytt som kan friste. I de siste to årene har de hatt totalt 2 solbriller som jeg virkelig likte. Muligens er jeg litt kresen, men det er noe med solbriller som gjør det vanskelig å finne de perfekte parene man blir glad i.

 

Vurder tidløsheten i solbrillene du kjøper. Er jo dumt å bli fornøyd med et par solbriller som er så av moten at man ikke tør vise seg offentlig i de etter en stund.

 

Klart at man betaler litt ekstra i forhold til å kjøpe på billigste nettbutikk, men for min del så gir jeg blanke faen i om solbrillene koster 1000,- eller 4000,- så lenge jeg blir virkelig fornøyd.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Ok, takk.

 

Litt vanskleig å bestemme seg for hvilken fasong man har, så får vel ta en tur og prøve diverse briller. Er det noen optikere i Stavanger med bra utvalg?

 

Hva mener dere om disse:

 

Liker de nederste best. Keen på de selv. Tror kanskje de vil passe bedre til ansiktet ditt også.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg lurte på om noen vet om en plass de selger ray ban aviator i sølv, med "speil" glass?

Det kan være i norge, men helst utlandet med tanke på prisen. Har lett rundt på mange nettbutikker, men aldri funnet akkurat de jeg vil ha. Har funnet dem på ebay, men er usikker på om disse er ekte? Jeg vil ha ekte. Tar også i mot tips til billige og bra nettbutikker Det er noe lignende de på bildet jeg ønsker:

På forhånd takk !

 

aviator-ray-ban-sunglasses-rayban-3025-silver-mirror-rb-4af4c.jpg

Lenke til kommentar

De er vel gankse standard hos de fleste brillebutikker? Jeg prøvde dem i hvert fall i dag, hos Synssenteret (?) eller noe slikt, i Stavanger.

 

 

Jeg tenkte mest på nettbutikker, i og med at prisen er som regel en del bedre der :)) finne brillene over alt, men ikke med dette glasset. er jo speil som er kult !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...