Gå til innhold

Sosialistenes mål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er å ha inn så mange innvandrere som mulig så vi kan få en effektiv kollektivtransport.

 

Discuss.

Ikke med en slik idiotisk førstepost. Uansett om jeg er enig i ditt syn eller ikke.

 

Synes folk burde begynne å komme med argumenter, sine egne meninger, annet enn "discuss"-trenden som er her nå.

Lenke til kommentar
Lurer på hvor mange ganger jeg leser sosialist(er) daglig. Og det er en ny trend, jeg kan ikke erindre å ha sett det i like stor grad før.

 

Skal visstnok være i vinden i amerikansk politikk for tiden... negative konnotasjoner som opposisjonen spiller på.

Lenke til kommentar

Selv i denne kategorien kreves det et formål med ved opprettelse av en tråd. Her kan jeg ikke se noe godt formål (heller ikke et formål som sådan), ei heller noen klar og definert problemstilling for en vis debatt. Opprett gjerne en tråd angående de såkalte "sosialistene" og deres politikk på diverse områder, men da på en skikkelig måte. Videre vil jeg presisere at er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere.

 

Tråden stenges.

 

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...