Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen for 10.trinn 2009 (FERDIG)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på noen få ting.

 

1) Hvor mye trekker det ned at man glemte overskrift? :blush:

2) Hvor mye trekker det ned at man skrev 9-10 sider? :(

3) Er det kun to ukjente sensorer som retter eksamenen, eller får faglæreren din sett eksamenen din og? For når jeg tenker meg om, ble historien min faretruende lik min forrige tentamen...

Lenke til kommentar
Lurer på noen få ting.

 

1) Hvor mye trekker det ned at man glemte overskrift? :blush:

2) Hvor mye trekker det ned at man skrev 9-10 sider? :(

3) Er det kun to ukjente sensorer som retter eksamenen, eller får faglæreren din sett eksamenen din og? For når jeg tenker meg om, ble historien min faretruende lik min forrige tentamen...

 

Du kunne kopiert din forrige tentamen om du så ville. Eg og hadde ganske lik, berre så mykje betre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har nå i dag hørt om folk som har allerede fått eksamen karakterene tilbake... Noen her som har fått karakterene?

 

Alle på min skole har fått karakterene.

 

Fikk dere begrunnelse på hvorfor dere fikk den karakteren dere fikk?

 

Jeg fikk 4, men fikk ikke vite hvorfor og hva som skulle til for å få en bedre karakter.

Lenke til kommentar

Fikk sekser som eneste. Var veldig få som fikk femmer og. Mange klaget over streng karakter.

 

Du får selvfølgelig ikke tilbake tilbakemelding av noe slag. Eksamen er eksamen. De tentamene du har hatt til nå var for å øve seg til eksamen. Du har da hatt 6 engelsktentamener. Du bør ha lært leksa di nå.

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar
Fikk sekser som eneste. Var veldig få som fikk femmer og. Mange klaget over streng karakter.

 

Du får selvfølgelig ikke tilbake tilbakemelding av noe slag. Eksamen er eksamen. De tentamene du har hatt til nå var for å øve seg til eksamen. Du har da hatt 6 engelsktentamener. Du bør ha lært leksa di nå.

 

Nope, vi har aldri slik tentamen slik mange andre skoler har ( f.eks 7 dager på rad med bare tentamen)

Min skole har kanskje 3-4 heldagsprøver i mnden og en av dem blir kalt tentamen, men det er jo ikke en tentamen er mer en slags veldig viktig heldagsprøve...

Lenke til kommentar
Fikk sekser som eneste. Var veldig få som fikk femmer og. Mange klaget over streng karakter.

 

Du får selvfølgelig ikke tilbake tilbakemelding av noe slag. Eksamen er eksamen. De tentamene du har hatt til nå var for å øve seg til eksamen. Du har da hatt 6 engelsktentamener. Du bør ha lært leksa di nå.

 

Nope, vi har aldri slik tentamen slik mange andre skoler har ( f.eks 7 dager på rad med bare tentamen)

Min skole har kanskje 3-4 heldagsprøver i mnden og en av dem blir kalt tentamen, men det er jo ikke en tentamen er mer en slags veldig viktig heldagsprøve...

Det var da voldsomt. Men da sprer dere ut tentamene over hele året. Dere får vel fortsatt tilbakemelding?

 

Vi har alle tentamene i løpet av en måned. Som oftest noen dager imellom.

Lenke til kommentar
Fikk sekser som eneste. Var veldig få som fikk femmer og. Mange klaget over streng karakter.

 

Du får selvfølgelig ikke tilbake tilbakemelding av noe slag. Eksamen er eksamen. De tentamene du har hatt til nå var for å øve seg til eksamen. Du har da hatt 6 engelsktentamener. Du bør ha lært leksa di nå.

 

Nope, vi har aldri slik tentamen slik mange andre skoler har ( f.eks 7 dager på rad med bare tentamen)

Min skole har kanskje 3-4 heldagsprøver i mnden og en av dem blir kalt tentamen, men det er jo ikke en tentamen er mer en slags veldig viktig heldagsprøve...

Det var da voldsomt. Men da sprer dere ut tentamene over hele året. Dere får vel fortsatt tilbakemelding?

 

Vi har alle tentamene i løpet av en måned. Som oftest noen dager imellom.

 

Jada vi får tilbakemelding :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...