Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen for 10.trinn 2009 (FERDIG)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ferdig ~13:00, da jeg hadde skrevet 2000 ord totalt.

På oppgave 1 skrev jeg om jeg ekspert på Koder

Oppgavave 3F tok jeg, og jeg skrev om en fyr som hadde slått ned en tyv med en slåtspade og bunnet han fast i et tre, men han kom seg løs (magigreia fra heftet), og det sluttet med at tyvven sto bak hovedpersonen klar til å slå han i hodet med en spade. :)

 

Angående kilder, hvilke kilder kan man ha på en historie man finner opp helt selv? +heltet? Jeg glemte å skrive kilder, men hadde jeg gjort det hadde den sett slik ut:

 

Kilder:

Forbredelseshefte

Endret av PartyLøven
Lenke til kommentar
JIPPI då va me ferige me eksamen!!! HAHA så va d vare chill fram te sommarferien igjen. Uffattelig lett eksamen, skrev 5 sider uten å ha lest i forbredelseshefte engang.

 

Umh, hva med muntlig?

 

Oppgavene var mildt sagt elendige, men jeg fikk nå noe ut av den "agent-oppgaven".

 

Åja for pigede, nå glømte eg ud muntlien. var så godt igang me å feire at det snart e feri.

Muntlig e jo egentlig bare å sei masse tull å prøva å dra ud tiå. satser på å bruke 5 min. i

oppstart på pc-en.

Lenke til kommentar
PANIKK!

 

Tror jeg leste feil på oppgava! :cry:

 

Panikk her også !

Glemte å ta me at det skulle være en blanding mellom ekte å overnaturlige greier. Eller noe?

Også glemte jeg å ta me en person som jeg hadde arbeidet me ? eller hva var det det sto på 3?

Nå får jeg panikk altså! :dontgetit:

Skrev en stil på 7 sier, ble bra. Men når jeg ikke har disse to punktene, hva sjer da ? :cry:

Lenke til kommentar
PANIKK!

 

Tror jeg leste feil på oppgava! :cry:

 

Panikk her også !

Glemte å ta me at det skulle være en blanding mellom ekte å overnaturlige greier. Eller noe?

Også glemte jeg å ta me en person som jeg hadde arbeidet me ? eller hva var det det sto på 3?

Nå får jeg panikk altså! :dontgetit:

Skrev en stil på 7 sier, ble bra. Men når jeg ikke har disse to punktene, hva sjer da ? :cry:

 

Nå fikk jeg panikk igjen x]

Man skulle ikke ha med overnaturlig ting på E? :cry:

Endret av LE0910A04
Lenke til kommentar
PANIKK!

 

Tror jeg leste feil på oppgava! :cry:

 

Panikk her også !

Glemte å ta me at det skulle være en blanding mellom ekte å overnaturlige greier. Eller noe?

Også glemte jeg å ta me en person som jeg hadde arbeidet me ? eller hva var det det sto på 3?

Nå får jeg panikk altså! :dontgetit:

Skrev en stil på 7 sier, ble bra. Men når jeg ikke har disse to punktene, hva sjer da ? :cry:

 

Nå fikk jeg panikk igjen x]

Man skulle ikke ha med overnaturlig ting på E? :cry:

 

Det sto at alle oppgavene skulle ha det? eller? Jeg har serriøst dårlig hukommelse så rett meg om jeg har feil.

Jeg valgte 3A.

Tipp det blir 2'er på meg om jeg har missforstått oppgaven. Ser de på språket også eller ? :(

Lenke til kommentar
Glemte å skrive kilder (strengt tatt brukte jeg bare forberedelsheftet), og fikk ikke den siste biten av 3F. Den om at oppgaven skulle ende med at hovedpersonen lærer av situasjonen, dvs skrive at han gjorde det. Men jeg syns det var ganske åpenbart at han faktisk gjorde det, så om sensor ikke er satan sjøl bør det gå greit.

 

Edit: Jeg siterte den første delen av Tobermory, og første halvdelen av historien lignet noe. Jeg går utifra at det går OK. Jeg kan umulig tenke meg at vi skulle skrive en slags extension til en historie.

For dere som får 6er, hvor få feil har dere? er jo forskellig fra skole til skole

På skolen vår prioriterer de innhold og flyt framfor småfeil. Jeg har fått sekser med 5-6 feil og 5+ med 3 feil.

 

På vår skole kan du ikke ha en eneste feil for å få 6er... 5+ må man ha 3 feil. ( eller mindre )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...