Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen for 10.trinn 2009 (FERDIG)


Anbefalte innlegg

PANIKK!

 

Tror jeg leste feil på oppgava! :cry:

 

Panikk her også !

Glemte å ta me at det skulle være en blanding mellom ekte å overnaturlige greier. Eller noe?

Også glemte jeg å ta me en person som jeg hadde arbeidet me ? eller hva var det det sto på 3?

Nå får jeg panikk altså! :dontgetit:

Skrev en stil på 7 sier, ble bra. Men når jeg ikke har disse to punktene, hva sjer da ? :cry:

 

Nå fikk jeg panikk igjen x]

Man skulle ikke ha med overnaturlig ting på E? :cry:

 

Det sto at alle oppgavene skulle ha det? eller? Jeg har serriøst dårlig hukommelse så rett meg om jeg har feil.

Jeg valgte 3A.

Tipp det blir 2'er på meg om jeg har missforstått oppgaven. Ser de på språket også eller ? :(

 

Ei på norsken skrev skjønliterær da det skulle være sakprosa. Hu fikk 4, så det er håp x]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med mindre jeg missforstå også var det ikke ås mye man kunne missforstå på 3F

 

Nå husker jeg ikke helt hva det stod på arket, men jeg føler at jeg missforstod, siden en annen i klassen gjorde det på en annen måte, så det kan hende at hun missforstod eller at vi tolket oppgaven forskjellig, men at det var riktig. Tror egentlig at mange føler det ikke gikk bra, men så var det tydligvis bra. Vi får se ;)

Lenke til kommentar

Lang hostorie :p

 

Har utvidet tid, så jeg får til 15.15

Ca. klokken 15 var vakten så smart å dra ut internett-ledningen som PC'en brukte til å kontakte Bærums Server hvor den autolagrer med.

Dermed måtte jeg fikse det opp igjen, noe som tok ca. 15-20 min pga. skolen har dårlig utstyr, så etter det, fikk jeg sitte så lenge jeg ville :)

Lenke til kommentar
Lang hostorie :p

 

Har utvidet tid, så jeg får til 15.15

Ca. klokken 15 var vakten så smart å dra ut internett-ledningen som PC'en brukte til å kontakte Bærums Server hvor den autolagrer med.

Dermed måtte jeg fikse det opp igjen, noe som tok ca. 15-20 min pga. skolen har dårlig utstyr, så etter det, fikk jeg sitte så lenge jeg ville :)

Men det er da ikke lov med internett? :roll:

Lenke til kommentar
Glemte å skrive kilder (strengt tatt brukte jeg bare forberedelsheftet), og fikk ikke den siste biten av 3F. Den om at oppgaven skulle ende med at hovedpersonen lærer av situasjonen, dvs skrive at han gjorde det. Men jeg syns det var ganske åpenbart at han faktisk gjorde det, så om sensor ikke er satan sjøl bør det gå greit.

 

Edit: Jeg siterte den første delen av Tobermory, og første halvdelen av historien lignet noe. Jeg går utifra at det går OK. Jeg kan umulig tenke meg at vi skulle skrive en slags extension til en historie.

For dere som får 6er, hvor få feil har dere? er jo forskellig fra skole til skole

På skolen vår prioriterer de innhold og flyt framfor småfeil. Jeg har fått sekser med 5-6 feil og 5+ med 3 feil.

 

På vår skole kan du ikke ha en eneste feil for å få 6er... 5+ må man ha 3 feil. ( eller mindre )

 

Flott at det ikke er noen på deres skole som retter eksamen din da.

 

 

Det er sånn det er, right?

Lenke til kommentar
Glemte å skrive kilder (strengt tatt brukte jeg bare forberedelsheftet), og fikk ikke den siste biten av 3F. Den om at oppgaven skulle ende med at hovedpersonen lærer av situasjonen, dvs skrive at han gjorde det. Men jeg syns det var ganske åpenbart at han faktisk gjorde det, så om sensor ikke er satan sjøl bør det gå greit.

 

Edit: Jeg siterte den første delen av Tobermory, og første halvdelen av historien lignet noe. Jeg går utifra at det går OK. Jeg kan umulig tenke meg at vi skulle skrive en slags extension til en historie.

For dere som får 6er, hvor få feil har dere? er jo forskellig fra skole til skole

På skolen vår prioriterer de innhold og flyt framfor småfeil. Jeg har fått sekser med 5-6 feil og 5+ med 3 feil.

 

På vår skole kan du ikke ha en eneste feil for å få 6er... 5+ må man ha 3 feil. ( eller mindre )

Det er latterlig. Selv den beste kan ha en slurvefeil eller to, og den beste fortjener en sekser. Firkanta system. Jeg håper virkelig ikke at læreren din retter eksamenen min, no offense ;)

Lenke til kommentar
Var jeg den eneste som tok 3D AKA artikkel? :ohmy:

Jeg tok også 3D, skrev om The Bermuda Triangle. :)

 

Artikkel? Men ... da måtte man ha notert noe på forhånd, da ...! :ohmy:

 

:p

 

Det er latterlig. Selv den beste kan ha en slurvefeil eller to, og den beste fortjener en sekser. Firkanta system. Jeg håper virkelig ikke at læreren din retter eksamenen min, no offense ;)

 

Hvem vet? Kan jo ha maks uflaks ...

Lenke til kommentar
Var jeg den eneste som tok 3D AKA artikkel? :ohmy:

Jeg tok også 3D, skrev om The Bermuda Triangle. :)

 

Artikkel? Men ... da måtte man ha notert noe på forhånd, da ...! :ohmy:

 

En artikkel trenger ikke så veldig mange tørre fakta, det funker å bare blande egne meninger med småfakta du har i hodet ;)

Endret av kau
Lenke til kommentar

Ingen andre som valgte 3c her? Planlegge en novelle eller film.

Jeg valgte den og skrev om et fly som kjørte fra Oslo til Mexico. Ombord var det en mann som sa at de måtte stoppe flyet, for alle kom til å dø. Folk blir gale, men roer seg igjen. Kapteinen forteller så at de kjører over Bermuda, men at dette bare tull. Helt på slutten ser flyvertinnen at den ene vingen begynner å brenne. Part 1 skrev jeg om sønnen til Charled Taylor, som hadde fått vite at faren forsvant derfra, og da ville han forske på området.

 

Håper på 5, men satser på 4..

Lenke til kommentar

Jeg ble ferdig Klokken 15:00, egentlig lenge før, men jeg hadde bestemt meg for å sitte ut tiden

 

PÅ første oppgave valgte jeg Ekspert om stonehenge

På tredje tok jeg 3D og skrev en artikkel om aspergers syndrom (autisme)

 

Jeg hadde ikke lest det med at man måtte referere til forb. hefte, men helsigvis sa læreren det midt oppi tenamenen sånn at jeg blandet inn "The curious incident of a dog in night-time" (hovedpersonen er autistisk".

 

Jeg begynte en halvtime etter de andre fordi pc-en på mystisk vis slo seg av automatisk og det skjedde mye rart.

 

But anyways så gikk det greit.

 

Jeg oppdaterer førsteposten snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...