NothinDoin™ Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Bildet er tatt i verdens største skitrekk, Val Thorens da jeg var der i Februar i år. Bring it on
Phaser_ Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Herlig kansje en liten beskjæring i bunnen hadde vært bra for bildet. Mye tomrom der
NothinDoin™ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Skrevet 8. mai 2009 hmm... Syns bildet liksom mistet "effekten" da, men kan jo være du er inne på noe!
tomsi42 Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Jeg tror du croppet litt for mye - jeg kunne også tenkt meg å fjerne litt i bunn. En mellomting av de to variantene tror jeg er passe. Ellers så synes jeg at du har fått til en fin komposisjon - det er slik det kan være i bakken. Sot/hvitt og den utbrente solen er fint her. Jeg ville dog ha skrudd opp kontrasten litt. Men ikke så mye at det blir hardt. Tom
NothinDoin™ Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 (endret) Ok, siste forsøk Skrudd på kontrast og ikke kuttet så mye vekk. Nå hva? Endret 9. mai 2009 av NothinDoin™
tomsi42 Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Ja, dette synes jeg ble passe. Da gjenstår det bare å få skrevet det ut i en passende størrelse ... Tom
Phaser_ Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Siste forsøk ble kjempebra. Men husk du bestemmer selv hvordan DU vil hade det. Bildet fortjener i allefall en veggplass ett sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå