Ghostredier Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ignen som har noen ideer til hva man kan skrive om ? :S Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Er typisk med slengkommentarer i timene, kan du ikke lage en historie om en gutt som sitter mye på diskusjon.no med depressive tanker? Hent stoff fra deppetråden og ta med kilder på innlegg bør imponere. Lenke til kommentar
Karianne93 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Vaktene på vår skole var helt nazi når det gjaldt kommunisering o.l.28 elever, og til en hver tid 5-6 lærere som sitter og stirrer på deg med ugleblikk. Skummelt... Slikt det skal være. Synd at ikke alle skoler følger reglementet. Vi hadde to vakter Hehe... Vi hadde to vakter på 15 elever tror jeg. satt fremst å hørte læreren puste som en gris. Klarte så vidt å konsentrese meg Lenke til kommentar
Ghostredier Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Er typisk med slengkommentarer i timene, kan du ikke lage en historie om en gutt som sitter mye på diskusjon.no med depressive tanker?Hent stoff fra deppetråden og ta med kilder på innlegg bør imponere. og ellers, noe du sliter med ? prøver bare og få litt hjelp til hva jeg kan skrive om Lenke til kommentar
Karianne93 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Er typisk med slengkommentarer i timene, kan du ikke lage en historie om en gutt som sitter mye på diskusjon.no med depressive tanker?Hent stoff fra deppetråden og ta med kilder på innlegg bør imponere. og ellers, noe du sliter med ? prøver bare og få litt hjelp til hva jeg kan skrive om Noen andre som kom med forslaget tidligere på siden: Fra morro til tragedie: - prøve narkotika --> bli avhenig - Kjøre om kapp... - Ungdomsgjeng, tulle med noen --> tragedie Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Er typisk med slengkommentarer i timene, kan du ikke lage en historie om en gutt som sitter mye på diskusjon.no med depressive tanker?Hent stoff fra deppetråden og ta med kilder på innlegg bør imponere. og ellers, noe du sliter med ? prøver bare og få litt hjelp til hva jeg kan skrive om men i svarte.. jeg gir deg hjelp og du ignorerer den? hva forventer du deg? en pdf med alle oppgavene? Lenke til kommentar
Ghostredier Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Er typisk med slengkommentarer i timene, kan du ikke lage en historie om en gutt som sitter mye på diskusjon.no med depressive tanker?Hent stoff fra deppetråden og ta med kilder på innlegg bør imponere. og ellers, noe du sliter med ? prøver bare og få litt hjelp til hva jeg kan skrive om men i svarte.. jeg gir deg hjelp og du ignorerer den? hva forventer du deg? en pdf med alle oppgavene? sry, men så ut som en sleng comments du har ikke link til "deppetråden"? Endret 10. mai 2009 av Ghostredier Lenke til kommentar
Ketil9 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har fortsatt stilen min på brukern min på skolen. Forresten måtte jeg levere minnepennen min på slutten av skoledagen. Vi fikk som sagt ikke lov til å bruke minnepinne, og vi måtte i tillegg bruke egne eksamensbrukere på terminalene på skolen Rart det der. Trodde vi hadde de samme reglene. :/ hm.. det må være lærerne som ikke har fått med seg reglene eller noe:S Hos oss sjekket de ikke minnepinnene en gang ;S Læreren min sjekka minnepennen veldig raskt, jeg bladde, hu så overskriftene og sa "ja, den er grei" før jeg var nederst på sidene Hehe, litt seint ute, men men. Hos oss skrudde de ikke engang av Internettet satt på google og wikipedia, og så brukte jeg http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html for å rette. Det var digg. Noen i klassen satt på 123spill.no også. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 sry, men så ut som en sleng comments du har ikke link til "deppetråden"? Y, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;start=19000 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Er det noen som har noen linker til korte nynorske tekster jeg kan lese på til i morgen? En oppgave som kanskje er ganske sikker er: Skriv en historie om noen ungdommer som egentlig bare skulle gjøre et pek/lage en spøk, så ender det opp litt mer alvorlig enn de hadde planlagt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 God tanke det der ja, kommer til å forberede meg godt med andre tekster jeg har skrevet på hovedmål Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Er det noen som har noen linker til korte nynorske tekster jeg kan lese på til i morgen? En oppgave som kanskje er ganske sikker er: Skriv en historie om noen ungdommer som egentlig bare skulle gjøre et pek/lage en spøk, så ender det opp litt mer alvorlig enn de hadde planlagt. Nynorsk mediesenter Du kan se om du finner noe her også Lenke til kommentar
firefliees Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Skrive temaer vi kan skrive om? eks. Folk som skremmer noen så det skjer noe.. også blir de anmeldt enls. eller ei/en som blir mobbet, blir slengt vitser til osv. så er hu veldig sensitiv og prøver å ta sitt eget liv og havner på sinnsykehus. OSV. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Virker ut som dere med bokmål som hovudmål, sliter veldig med sidemål. Nåja, heldigvis har ikke jeg det problemet. Nynorsk forever! Sitter her og venter på at noen skal fortelle meg at jeg skriver på bokmål Tenkte jeg skulle skrive om noen ungdommer som mobber mange folk, uten konsekvenser, men så begynner det en ny, psykopatisk fyr inn i klassen... Og han skulle de aldri ha mobbet, for å si det sånn. "Skulle bare være morsom". Hva syns dere? Lenke til kommentar
firefliees Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Lurt, litt pitbull terje. Og ja, vi med bokmål som hovedmål sliter med nynorsk Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Hvis jeg kan, skal jeg skrive en historie om meg selv som drar tilbake i tid, og banker gørra ut av Ivar Asen og de andre som kjempet for nynorsken. Dere som har nynorsk som hovedmål har en stor fordel da dere er "omringet" av bokmål hele tiden. Nesten alt på tv, nettet, filmer osv. er bokmål. Endret 10. mai 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Hva jeg skal skrive er det minste problemet når det er skjønnlitterært. Problemet er hvordan jeg skal forberede meg. Noen som har noen tips til gode nettsider med nynorskregler? Lenke til kommentar
Malin (: Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som skjønner hva tekst 2A, 2B, 5B og 7B gjør i forberedelseslinken? Føler de ikke henger helt sammen med resten av de humorbaserte tekstene.. Lenke til kommentar
Karianne93 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Synes den "Askeladden som ikke kappåt med trollet" er litt mystisk Noen som har noen andre ideer til oppgaver basert på heftet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå