Chrisss Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Hei jeg på leting etter robotspill jeg, Noe alla av mechwarrior Noen som har noe bra tips til meg el ?
AvidGamer Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Er dårlig med Mech spill til PC. Enaste "sikkelig" PC Mech spill jeg kommer på er War World (ganske bra faktisk) Ellers kan jeg nevne: Supreme Commander+expansion. Robotter som det holder. (PC RTS) Krazy Ivan (gammel, men Playstation) MechAssault 1+2(Xbox/360) Phantom Crash (Xbox) Chrome Hounds (360)
Chrisss Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Skrevet 8. mai 2009 Er dårlig med Mech spill til PC. Enaste "sikkelig" PC Mech spill jeg kommer på er War World (ganske bra faktisk) Ellers kan jeg nevne: Supreme Commander+expansion. Robotter som det holder. (PC RTS) Krazy Ivan (gammel, men Playstation) MechAssault 1+2(Xbox/360) Phantom Crash (Xbox) Chrome Hounds (360) Hehe ok , har pc å¨ps3 ! Men noen som lingner på Armor core 4 liksom ? Det var konge spill til ps3
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Vet ikke om et BRA robot spill, men du har jo Mechwarrior-serien Spilte selv fireren, helt ok tror jeg
Bllink Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Hei jeg på leting etter robotspill jeg, Noe alla av mechwarrior Noen som har noe bra tips til meg el ? Prøv Future Cop! Du kommer til å elske det!
Kimelimm Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Ja dæven. Future Cop L.A.P.D er det beste robotspillet som finnes! Har orginal esken til pc versjonen et sted! Endret 11. mai 2009 av Kimelimm
Bllink Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jaa.. Husker jeg spilte 2 player med kompisser når eg var mindre, vart jo ALDRI lei av spillet. Rundet det om og om igjen! Her har du forresten et screenshott: http://vintageware.orconhosting.net.nz/fut..._explosion.jpeg Endret 11. mai 2009 av Bllink
AvidGamer Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Future Cop er Abandonware nå. Kan nedlastes og spilles helt lovelig: http://www.darkgreenhq.net/file_info.asp?f...APD&genre=1
minimum payne Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 kult, hadde det spillet på sega megadrive. laster ned nå, takk for linken, avidgamer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå