Josso Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hei folkens! Jeg skal kjøpe meg ny stasjonær datamaskin, og denne pc'en skal kunne kjøre Age of Conan spillet på absolutt alle settings på max med 1920x1080 (helst i windowed mode). Jeg kunne også tenke meg en anbefaling på en god skjerm helst mellom 22-24" Jeg tenker ikke så mye på pris når jeg kjøper ny datamaskin, så her er det bare og komme med saftige (men samtidig fornuftige) forslag. Jeg har ingen deler fra før, så alt skal kjøpes nytt, alt fra kabinett til strømforsyning. Takk for alle svar, og håper noen kan hjelpe meg med hvilke deler jeg bør ha! Endret 4. mai 2009 av brutality
Skrujernet Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har en samsung T240 jeg kan anbefale. Muligens litt dyr.
Ovnsbakt Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Kan gi deg samme handlelista som fra en tidligere post. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=97375 Men det lille jeg vet om AoC, har jeg forstått det rett at det ikke støtter Crossfire/SLI så bra?
Josso Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Skrevet 4. mai 2009 Jeg vet ikke noe om det støtter SLI/Crossfire dårlig eller bra. Sweet setup du hadde der, bra Ram det må vel til med 6gb på et så krevende MMO? Akkurat grafikkort, så liker jeg best Nvidia. Er det dumt av meg? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå