Gå til innhold

Hvor mange vil gå over til Windows 7?


Anbefalte innlegg

skjønner ikke hva du mener med det altså. hvilke bugs er der i Vista per dags dato? Det tror jeg isåfall må være relatert til noe sær hardware. Vista er nok det OSet jeg har hatt minst problemer med, kanskje ved siden av Dos 6.22 og Win2k, men så bruker jeg det på relativt ny hardware også. Klarer du finne én bug i Vista som ikke er driver/hardware relatert?

 

Syntes Win7 beta og RC fungerer bra til å være i sitt stadie, men der er noen bugs som fryser bildet av og til, henger seg opp i utforskeren o.l. men det er lite, og Win7 lover bra. Blir nok Win7 på meg etter SP1 tenker jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller vil dere fortsette med XP?

Jeg har allerede gått over til Windows 7 RC på alle mine hjemme-PC. (Kontoret, laptop og HTPC) Fungerer ypperlig. Hadde trøbbel med Vista på HTPC'en, kjører perfekt med Windows 7.

På jobb blir det jo en litt annen sak, men der vil vi garantert hoppe over Vista og gå rett over til W7 fra XP etterhvert som PC'ene skal byttes ut.

Lenke til kommentar

Bruker Windows 7 og er veldig fornøyd.

Det eneste som nå mangler er egentlig finpussen :

 

*Bedre skjermkortdrivere.

*Bedre Audiodrivere fra creative (vanskelig å vite om det kommer noe).

*Noen forbedringer med språkversjonene (noen få skrivefeil her og der).

 

Spillytelsen er allerede på høyde med Vista / Xp , tror det er vanskelig å få noe mer ytelse enn det vi har nå, kanskje så greier man å presse systemet enda litt mer da W7 klart har potensiale. Men det blir opp til Nvidia / Ati å fikse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hvor mange vil gå over til Windows 7?

 

*rekker ivrig opp hånden!*

 

Etter snart 7 år med Windows Xp, som jeg fremdeles i dag er storfornøyd med, føler jeg at det er på tide med forandring. Vista tilfredsstilte ikke på langt nær som det Win 7 har gjort, så derfor blir det mer naturlig for meg å gå over fra det ene operativsystemet jeg er fornøyd med til et annet jeg føler meg komfortabel med.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...