Gå til innhold

Drepte ett barn, fikk 8 års fengsel. Bra samfunn vi lever i.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slike ting blir slått hardt ned på inni fengsel.

Fengsel i USA og Norge er helt forskjellig.

Men det fortsatt et hierarki i norske fengsler, det er en grunn til at barnemordere etc. holdes atskilt fra resten av de innsatte.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Orker ikke å lese alt hva alle har skrevet så jeg tipper noen har nevnt dette;

 

Det som er det mest "syke" er at han nå går i sak mot husker ikke helt om det var mot sykehuset eller mot staten, fordi de ikke har sagt fra om skadene på gutten!!

 

Kan dere tro det?? at han torturer ste sønnen sin og så går han til sak mot legene fordi de ikke sa fra til politiet osv.

 

Måtte han brenne i helvete.

Lenke til kommentar
Fengsel hjelper ikke. Ingen er redd å gå på fengsel i Norge. Dødstraff er den eneste metoden.

 

Må vi ta denne runden med dødsstraff en gang til? Sist gang greide de ikke argumentere vettig for det, og du greier jo ikke skrive noe...annet enn din egen antakelse om at ingen er redd for fengsel, og at det ikke hjelper...sistnevnte er nok rett til en viss grad....behandling har vist seg BEDRE.

 

Når dette er sagt så dukket denne diskusjonen opp på jobben..og jeg var vel faretruende nær på å bli skutt, når jeg sa at jeg ikke forstod hvorfor de sammenliknet dette med overlagt drap, og automatisk skulle ha hatt 21 år. Straffen er så som så, jeg har ikke tro på lengre straffer...og ikke i denne saken.

 

Så vidt jeg minnes ble det nevnt at samfunnet sviktet på alle punkter i denne saken, alle visste noe skjedde, men ingen gjorde noe...så nå skal vi lære av dette med å ønske at noen brenner i helvete..eller får enda lengre straff...skal vi altså skylde vekk egen skyld (siden vi tross alt er en del av samfunnet) ved å si at vi kunne ikke gjøre noe...men vi skal sende han som gjorde det lengst mulig i fengsel.

 

Jeg får det ikke til å stemme...dette er som å kaste stein i glasshus...en burde heller spørre hvordan noe kunne skje så lenge som dette uten at noen gjorde noe med det`?

 

 

Edit: snakker om å leke media...en fokuserer på straffen, men ser ikke resten om hvordan en ellers sviktet gutten...

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Vet ikke sakopplysningene, og kan derfor ikke uttale meg om det var en grei straff eller ikke, men under noen forhold virker det ikke som en gal straff. 8 år er lenge i fengsel, og om han fikk 15 eller 8 år betyr lite for min del, så lenge han ikek var sinnsyk, fordi da burde han ha fått forsvaring.

Lenke til kommentar
Orker ikke å lese alt hva alle har skrevet så jeg tipper noen har nevnt dette;

 

Det som er det mest "syke" er at han nå går i sak mot husker ikke helt om det var mot sykehuset eller mot staten, fordi de ikke har sagt fra om skadene på gutten!!

 

Kan dere tro det?? at han torturer ste sønnen sin og så går han til sak mot legene fordi de ikke sa fra til politiet osv.

 

Måtte han brenne i helvete.

 

 

Det er vel strengt talt Bestemoren til gutten som går til sak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...