Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mora mi har turna helt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når et barn har det bra etter en skilsmisse, "Så greit da", og alle hjerter gleder seg. De voksnes holdning er at alle barn skal ha det bra etter en skilsmisse.

 

Saken er at når et barn er deprimert etter en skilsmisse pga flytting eller andre ting, skal det helst dysses ned. Det verste er at mora di ikke kan trøste deg, for dere to har forskjellig agenda. Hun kan ikke trøste deg pga flyttingen for da vil hun måtte innrømme å ha gjort noe stygt mot deg, og det kan hun ikke pga sitt eget selvbilde. Livet er dritt av og til...

 

Men ser ikke helt hva som er galt med å blande inn barnevernet når man er 16 år og snart myndig. Dersom du hadde hatt yngre søsken ville det helt klart vært et bakholdsangrep mot mora di å kontakte barnevernet, men hvis det ikke er noen yngre barn ser jeg ikke helt problemet.

 

I den grad du greier å se noe positivt i din egen situasjon, tenk at det er små 9-10-åringer over hele det ganske land som befinner seg i samme situasjon som deg, og de har ingen sjans til å komme seg ut av den overhodet. I stedet kreves det at de skal leve i denne tilstanden i åtte laaange år til. Og når man er et barn, er åtte år virkelig laaaaaaaaang tid. Du har to måneder igjen, og kan hvile ut i sommerferien etterpå.

Lenke til kommentar

Skal møte læreren min og rådgiveren min etterpå..Får snakka litt + at mamma snakka med meg ista! Men visst hu unnskylder seg skal jeg be henne drite å dra og dra seg til hælvette, for hu fucka opp dagen min så jævlig igår, og jeg sliter fortsatt med deprisjon, det går faen meg aldri over!

Lenke til kommentar

det er jo bra du gjør noe.

 

lykke til :)

 

edit:

Skal møte læreren min og rådgiveren min etterpå..Får snakka litt + at mamma snakka med meg ista! Men visst hu unnskylder seg skal jeg be henne drite å dra og dra seg til hælvette, for hu fucka opp dagen min så jævlig igår, og jeg sliter fortsatt med deprisjon, det går faen meg aldri over!

nei.. det skjer nok ikke helt over natten, dessverre. men det blir bedre når du får snakket med noen og sett litt på hva som er lurt og gjøre og å gjøre det, forhåpentligvis. :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Var med læreren min og rådgivern hjem ista, snakka med de. De skal snakke med barnevernet og informere faren min og bestemora mi osv om situasjonen og spørre de om jeg kan flytte hos en av de. Håper faren min sier ja. Det ville vært så bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...