Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mora mi har turna helt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stikk ut på en åpen plass og legg deg ned på ryggen. Se opp på himmelen mens skyene sklir forbi. Pleier å hjelpe når man trenger litt "pause" og perspektiv på livet.

 

Hvis dette er mulig der du bor da. Men alt er bedre enn å sitte inne og råtne på en fin dag.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt jeg..Mora mi har liksom blitt hyggeligere nå, men vi har litt sånne små krangler inniblant. Er ikke helt sikker om jeg vil få det bedre hos faren min..Men det blir i det minste nærmere vennene mine osv. Det er bare spørsmål om tid før en ny krangel blusser opp mellom meg og mora mi..

Lenke til kommentar

Er ikke dette et litt for komplisert problem for å legge ut på et forum der masse tilfeldige folk svarer deg? Greit at det er fint å få ut problemet, men det går faktisk ut over to andre mennesker også. Og her er det, og blir det, masse følelser involvert. Oh well, er for seint ute med pekefingern anyways så...

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Er ikke dette et litt for komplisert problem for å legge ut på et forum der masse tilfeldige folk svarer deg? Greit at det er fint å få ut problemet, men det går faktisk ut over to andre mennesker også. Og her er det, og blir det, masse følelser involvert. Oh well, er for seint ute med pekefingern anyways så...

jeg for min del syntes i alle fall han har gjort et godt valg da han bestemt seg for dette forumet. masse greie og smarte folk her :) bra miljø..

Lenke til kommentar
Korka, hva tror du kommer til å skje med moren din hvis du flytter vekk fra henne? Bare en tanke.

Hva faen så hva som skjer med moren hans? Skal han ofre sitt eget liv for hennes idioti? Ikke faen spør du meg! Setter en unger til verden så har en et ansvar for ungene, ungene har null ansvar for foreldrene!!!

Lenke til kommentar

Du virker veldig negativ.

 

Det skal være nok folk i Kongsvinger til at du skal kunne finne noen å henge med. Bli aktiv i noe sosialt som en idrett eller røde kors eller noe og vær åpen for det at ikke alle mennesker er sånn som din lille gjeng i kristiansund. Dropp sånne unødvendige negative tanker som at alle østlendinger snakker stygt + alle utlendinger er idioter osv, det hjelper deg ikke. Finn ting du liker med folk isteden.

 

Suger at moren din har turna. Men jeg ville brydd meg minst mulig, og når du må bry deg bare aksepter at det er slik livssituasjonen din er for tiden.

Endret av JoeTheLion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...